دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۵
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۲۷۱۰۶
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
با صدور حکمی صورت گرفت

انتصاب مشاور عالی رئیس و سرپرست حوزه ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد

طی حکمی از جانب حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت‌الاسلام حمید مشهدی آقایی به سمت مشاور عالی رئیس و سرپرست حوزه ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد منصوب شد.

(دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵) ۱۳:۴۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد در متن این حکم که امروز (دوشنبه / ۱۷ آبان‌ماه) صادر شده است، آمده است:

مسجد «برقرار»، زمینه‌ساز ایجاد تمدن اسلامی و مستحکم‌ترین مرکز‌ مقابله با دشمن در عرصه‌ی جنگ سخت و جنگ نرم است و در شرایط حساسی که دل‌های بی‌قرار منتظران، مهیای عبور از «پیچ تاریخی» پیش‌رو می‌شوند، نقش محوری در بصیرت‌افزایی برعهده دارد.

تلاش برای دستیابی به آرمان مسجد طراز اسلامی و به‌فعلیت رساندن ظرفیت خودسازی و انسان‌سازی در این پایگاه فعالیت‌های اجتماعی و هسته‌ی مقاومت فرهنگی، که جز از طریق اقامه‌ی "نماز با کیفیت" محقق نخواهد شد، از جمله مأموریت‌های این مرکز خدوم است که با حضور مدیرانی مفتخر به هویت خادمی خانه‌های خدا و در عین حال، متخلق، صبور، خالص، متوکل و متوسل به سرانجام خواهد رسید.

اکنون که با عنایت رهبر فرزانه‌ انقلاب(دامت برکاته)، فصل جدیدی برای مجاهدت در رکاب ولی امر مسلمین آغاز شده است، پیرو ابلاغیه اصلاح ساختار به‌شماره 2340/95 ، با اعتماد به فضل الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) جنابعالی را که در جایگاه معاونت هماهنگی و سرپرستی و معاونت جذب و سازماندهی، برای جلب رضایت صاحب مساجد(جل و علا) سعی وافر داشته و منشاء خیرات و برکات‌زیادی بوده‌اید، به‌عنوان: «مشاور عالی‌ رییس ‌مرکز و سرپرست ‌حوزه‌ ‌ریاست» منصوب می‌نمایم.

براساس این حکم، موارد ذیل به‌عنوان اولویت‌های اصلی حجت‌الاسلام مشهدی آقایی در پست تعیین شده است:

۱. بازآرایی چینش نیروی انسانی، فرآیندهای کاری و مدل تعاملی حوزه‌ی ریاست در جهت تکریم بیشتر ائمه محترم جماعات، علمای معزز و سایر مخاطبان درون و برون تشکیلاتی، با حفظ تجربیات و ظرفیت ارزشمند حاصل شده در دوره‌ی قبل
۲. تقویت هماهنگی و هم‌افزایی ارکان ستادی و نواحی، معطوف به برنامه‌های راهبردی
۳. فعال‌سازی شورای راهبردی، در جایگاه مرجع طراحی و سیاستگذاری و تهیه و تدوین گزارش‌های راهبردی، با پشتیبانی تخصصی و فنی دفتر طرح و برنامه
۴. بازنگری و ارتقای سطح بهره‌برداری مرکز و مساجد از ظرفیت شوراها و کمیته‌های میان دستگاهی

بنابر این گزارش حجت‌الاسلام مشهدی آقایی، تاکنون به‌عنوان معاون هماهنگی و سرپرستی و معاون جذب و سازماندهی مرکز رسیدگی به امور مساجد فعالیت داشته است.

(دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵) ۱۳:۴۵
https://news.masjed.ir/u/qyf
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید