شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۶۲۲
گزارشگر : جلال حیران نیا
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛

ایستادگی مقابل ظلم رهاورد تربیت مسجدی است

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: مدافعان حرم و سلحشوران نیروهای مسلح که امروز با عملیات وعده صادق دل مستضعفان جهان را شاد کرده‌اند، همه تربیت یافته مساجد هستند.

(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۱:۳۳

سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام «سیدیاسر موسوی»، در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به نقش تاثیرگذار مساجد در تبیین ابعادِ پیروزی لشکر اسلام در عملیات «وعده صادق»، اظهار کرد: اقدام مبارک «وعده صادق» در انتقام شیطنت ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی توسط دلاورمردان کشورمان دل همگان را شاد کرد.

 
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به نقش ویژه و مهم مساجد در آماده سازی برای یک انتقام معقول، سخت و تاثیرگذار بیان کرد: مساجد و اهالی مسجد در تزریق روحیه شادی و قهرمانی از این اقدام بجا و مناسب نقش مهمی داشته اند و در تبیین این حماسه و پیروزی بزرگ نیز جایگاه مهمی میان مردم ایفا نمودند.
 
حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: بسیاری از اهالی مساجد پس از انجام عملیات وعده صادق اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی، جشن و شادی و حضور در تجمعات خودجوش مردمی در شهرها نمودند که امید است، با روحیه سلحشوری مردم و جهاد و ایثار نیروهای مسلح بتوانیم زمینه نابودی رژیم کودک‌کُش و غاصب را هرچه بهتر فراهم کنیم و بتوانیم مرهمی بردردها و آلام کودکان مظلوم غزه و مظلومان دنیا باشیم.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ویترینی از خدمات و ایثار نیروهای مسلح و سلحشور و خدوم جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند، ابراز کرد: مدافعان حرم و سلحشوران نیروهای مسلح که امروز دل مستضعفان جهان را شاد کرده و خار چشم دنیا هستند و سرآمدشان شهید راه قدس، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، همه تربیت یافته مساجد بوده و هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه طبق آموزه های دینی ما هرگز ظلم و ستم را قبول نمی کنیم، خاطرنشان کرد: آیه ۱۱۴ سوره مبارکه نساء می فرماید: «وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا؛ خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد نمود.»، ما از ظلم ظالم و تسلط ستمگر و کافر منع شده ایم. به همین جهت می توان گفت این پیروزی و دستاورد و اقدامات گذشته و آینده که موجب نابودی رژیم صهیونیستی می شود، برگرفته از تعلیمات، آموزه های دین اسلام و تبیین و تربیت مساجد است.
(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۱:۳۳
https://news.masjed.ir/u/1cDU
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید