چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۸۵۸۱
گزارشگر : جلال حیران نیا
معاون امور مشتریان مخابرات منطقه تهران:

مساجد به فیبرنوری و اینترنت پر سرعت مجهز می‌شوند

معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه تهران گفت: مخابرات استان تهران در نظر دارد مساجد استان تهران را به فیبر نوری و اینترنت پرسرعت تجهیز نماید.

(چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۵۰
به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد به نقل از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس متقی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه تهران با حجت الاسلام و المسلمین حسین محمد ابراهیم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، دیدار و پیرامون توسعه و تجهیز مساجد استان به فیبر نوری و اینترنت پرسرعت گفتگو و تبادل نظر کرد.
 
در این دیدار که سه شنبه هشتم اسفند ماه در حرم مطهر امامزاده صالح (ع) تهران برگزار شد، قمی مدیرکل روابط عمومی و حجت الاسلام و المسلمین محسنی مشاور فرهنگی مدیریت مخابرات منطقه تهران نیز حضور داشتند.
 
شایان ذکر است در این دیدار، مهندس متقی ضمن تشریح ویژگی ها و مزایای اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری، از کیفیت، امنیت و سرعت بالا به عنوان مزیت رقابتی آن در مقایسه با اینترنت بر بستر قدیمی مسی، یاد کرد و افزود: مخابرات استان تهران در نظر دارد مساجد استان تهران را به فیبرنوری و اینترنت پرسرعت تجهیز نماید.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم در این دیدار، ضمن استقبال و قدردانی از طرح پیشنهادی مخابرات استان تهران، گفت: اولویت اصلی امور مساجد، بسترسازی و اختصاص فیبرنوری برای ۵۴۶ مسجد شاخص و فعال استان تهران است، که براساس محله محوری تعیین و جهت شروع کار اتصال فیبرنوری به مخابرات اعلام خواهد شد.
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران افزود: مخابرات استان تهران می تواند طی هماهنگی و تعامل با ائمه جماعات، ضمن حضور در مساجد شاخص، نسبت به آموزش جوانان و بهره گیری از ظرفیت های موجود در محلات جهت تامین نیازهای ارتباطی مردم اقدام نماید.

 

(چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۵۰
https://news.masjed.ir/u/1cx7
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید