چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۶
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۵۷۲
گزارشگر : جلال حیران نیا
حجت‌الاسلام خسروپناه مطرح کرد؛

نقش مساجد و مسجدی‌ها در رونق انتخابات

حجت‌الاسلام خسرو پناه بر لزوم برپایی کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره در مساجد در آستانه انتخابات مجلس تأکید کرد و گفت: نقش مساجد در ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تعیین کننده و سرنوشت‌ساز است.

(چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲) ۱۵:۱۶

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ بیست‌ و چهارمین نمایشگاه مطبوعات پس از یک وقفه‌ای چند ساله از ۲۹ بهمن با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور بیش  از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در عرصه رسانه در محل مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است. 

 حجت الاسلام و المسلمین «عبدالحسین خسرو پناه»، در بیستمین و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفتگو با شبستان  بر لزوم فراهم کردن کرسی های آزاد اندیشی و گفتگو در مساجد در آستانه انتخابات تأکید و اظهار کرد: نقش مساجد در فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم و بی بدیلی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه با مسجدمحوری در محلات می توان زمینه حضور مردم در انتخابات را تقویت و آنها را برای شرکت پرشور در انتخابات تشویق کرد، گفت: نامزدهای انتخابات با سخنرانی در مساجد موجب ایجاد امید در مردم شوند و از تفرقه افکنی و ناامید کردن مردم پرهیز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه ادامه داد: ضرورت دارد نامزدهای انتخاباتی در برنامه های  تبلیغاتی که در مساجد و دیگر محافل برای آنها برگزار می شود، از وعده هایی که قابل تحقق نیست و توان اجرای آنها را ندارند، پرهیز کنند و اخلاق و فضلیت را در مناظرات سیاسی مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار مساجد از گذشته تاکنون در روشنگری و بصیرت افزایی مردم، خاطرنشان کرد: مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن نقش اثرگذاری داشته اند و در حال حاضر هم در ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز دارند.

 

پایان پیام/

(چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲) ۱۵:۱۶
https://news.masjed.ir/u/1cvz
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید