یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۶
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۵۶۸
گزارشگر : جلال حیران نیا
با سخنرانی چهره‌های شاخص سیاسی برگزار می‌شود

برنامه‌های نیمه شعبانی مهدویت مسجدالزهرا(س)

ویژه برنامه‌های دهه مهدویت در مسجد الزهرا(س) با سخنرانی چهره‌های شاخص منبری و سیاسی برگزار می‌شود.

(یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۴۶
به گزارش مسجدخبر به نقل از شبستان، همزمان با ماه شعبان و اعیاد شعبانیه ویژه برنامه های بزرگداشت«دهه مهدویت» در مسجد الزهرا(س) شهرک شهید محلاتی برگزار می شود.
 
این برنامه ها از شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) در روز اول اسفند بعد از نماز مغرب و عشا، روز «جوان» با سخنرانی حجت الاسلام «یوسفی» آغاز می شود. در روز دوم اسفند نیز دکتر «ابوذر یاسری»، با موضوع «دولت مهدوی» به ایراد سخن خواهند پرداخت.
 
 روز چهارم اسفند نیز حجت الاسلام «دکترشهبازی» نیز با موضوع« دولت مهدوی» و در روز پنجم اسفند هم همزمان با شب ولادت حضرت مهدی(عج) نیز حجت الاسلام طائب در این مسجد سخنرانی می کند.
 
بنابراین گزارش، در روز ششم اسفند مصادف با نیمه شعبان روز«جهانی مستضعفان» نیز حجت الاسلام «کاظم صدیقی» در این مسجد سخنرانی و  مرتضی طاهری نیز هفتم اسفند بعد از نماز مغرب و عشا به قرائت مناجات شعبانیه می پردازد.
 
این گزارش می افزاید: «آیت الله قائم مقامی» روز هشتم اسفند بعد از نماز مغرب و عشا با موضوع«دولت مهدوی» و «سعدالله زارعی» نیز نهم اسفند با موضوع«بصیرت مهدوی، انتخابات» و حجت الاسلام «کدخدارستم» روز دهم اسفند با موضوع« دولت مهدوی» در این مسجد سخنرانی خواهند نمود.
(یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۴۶
https://news.masjed.ir/u/1cuY
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید