دوشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۷۱۶
گزارشگر : ایده ایده
با حکم سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد صورت گرفت

حکم ابقاء و انتقال معاونین و مدیران مرکز رسیدگی به امور مساجد در دوره جدید

سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد، حکم ابقاء و انتقال معاونین و مدیران مرکز رسیدگی به امور مساجد در دوره جدید را صادر کرد.

(دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹) ۱۰:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ حجت الاسلام والمسلمین نوری سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد، حکم ابقاء ، انتقال و معرفی اعضاء شورای معاونان و مدیران نواحی این مرکز را در دوره جدید را صادر کرد.
 

متن این حکم به شرح زیر است؛

برادران ارجمند و همسنگران معزّز مرکز رسیدگی به امور مساجد
 
  با سلام و احترام، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و استعانت از عنایات حضرت ثامن الحجج، امام رضا (علیه السلام) به منظور تثبیت فضای مدیریتی مرکز طی دوره سه ماه پیش‌رو ، سرعت‌بخشی به اجرای برنامه های مصوّب سال جاری ، ذیل راهبردهای ابلاغی در قالب ساختار رسمی تشکیلات با جدیت و معطوف به نتیجه باید دنبال گردد. به موجب این حکم ، اعضای محترم شورای معاونان و مدیران محترم نواحی ، به شرح زیر ابقاء ، معرفی یا منتقل می‌شوند و تدابیر بهره مندی از سرمایه انسانی متخصص در حوزه مساجد ، اعلام می گردد:
 
الف) جناب حجت الاسلام ذاکر در معاونت فرهنگی ـ اجتماعی ، جناب حجت الاسلام احمد پرویزی در معاونت جذب و آموزش ،‌ جناب آقای محسن ولیئی در معاونت اجرایی ، جناب حجت الاسلام علی سعیدیان در دفتر حقوقی ، جناب حجت الاسلام عبدالله توانا در دفتر مطالعات ، جناب آقای محمد مراد پور در دفتر طرح و برنامه و جناب آقای سجاد اسم حسینی در روابط عمومی ابقا می‌شوند.


ب) جناب حجت الاسلام علی ارباب از دفتر نظارت و ارزیابی به حوزه ریاست و جناب حجت الاسلام سید محسن حسینی مجد از مشاورت رئیس به دفتر نظارت و ارزیابی منتقل می‌شوند.
 
ج) بنا به تدبیر سازمان حراست دفتر مقام معظم رهبری ، جناب حجت الاسلام حسنعلی قلعه ، مدیر محترم دفتر حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ، با حفظ سمت ٰ،‌ دفتر حراست این مرکز را نیز تحویل خواهند گرفت.


د) مدیران محترم نواحی ۱۸ گانه ، در جایگاه خود ابقاء می شوند.
 
و) در اسرع وقت ، با تشکیل شورای راهبردی ، شهد چشی از خرد جمعی با بهره برداری از تجربیات و رهنمودهای ارزشمند معنونین ، معمرین و میدان داران اصلی در سطح مساجد به منظور اتخاذ تصمیمات و اقدامات متقن در مسیر پیش رو ، انجام خواهد گرفت.
 
ه) از آنجایی که هرگونه تغییر در ساختار متوقف بر تصویب شورای راهبردی است ، با تقدیر و تشکر از زحمات بزرگوارانی که به شایستگی برای تصدی معاونت هماهنگی نواحی و امور بانوان برگزیده شده بودند ، بررسی اصلاحاتی از این دست ، به طی مسیر تعریف ‌شده موکول می‌گردد.


  در پایان ، انتظار می‌رود با تقویت فضای صمیمیت ، برادری و حسن خلق ، اذهان آحاد اعزّه در سطوح مختلف تشکیلات ، با رویکرد خدمت خالصانه و صادقانه به خانه‌های خدا و مردم ، صرفاً معطوف به خدمت بیشتر و کیفی تر ، دستیابی به آرمان مسجد طراز اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همکاری و همراهی کامل با معاونان و مدیران خدوم مجموعه باشد.
 
علی نوری
سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد
 
 
(دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹) ۱۰:۰۰
https://news.masjed.ir/u/hsu
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید