شنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۶
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۵۱۴۶
گزارشگر : ایده ایده

مسابقه عکس اربعین در مسجد المتقین

دومین سوگواری هنری اربعین در رشته های عکس و سفرنامه به همت مسجد المتقین برگزار می شود.

(شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸) ۱۴:۲۶
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، در آستانه اربعین حسینی دومین سوگواره هنری اربعین در رشته های عکس و سفرنامه برگزار می شود.
 
بنابراین گزارش، این سوگواره در موضوعات ثبت لحظات و وقایع تاثیرگذار و زیبایی های راهپیمایی عظیم اربعین، ثبت تصاویر فعالیت های میهمان نوازی و پذیرایی مواکب ها و پیوند بین ملت ایران و عراق با محوریت شعار الحسین _ یجمعنا برگزار می شود، ضمن اینکه بخش عکس این سوگواره دارای شرایط زیر است: هرشخص می تواند حداکثر ۱۰ عکس برای شرکت در سوگواره ارسال نماید، عکس های ارسالی می بایست جدید و صرفا برای مراسم اربعین سال ۹۸ باشد، عکاسی با دوربین تلفن همراه و یا دوربین حرفه ای مجاز  است،هرگونه اصلاح و ویرایش بر عکس مجاز نمی باشد.
 
در بخش سفرنامه نیز آثار ارسالی نباید کمتر از ۱۰ سطر و بیشتر از سه صفحه باشد، سفرنامه می بایست مربوط به اتفاقات واقعی و حاصل مشاهدات عینی باشد و ارسال مستندات و تصاویر مرتبط به موضوع سفرنامه در فرایند داوری امتیاز مثبت تلقی می شود.
 
 
زائران اربعین باید تصاویر و سفرنامه های خود را از طریق آدرس تلگرامی kara4128@ تا تاریخ ۱۰ آبان ماه ۹۸ ارسال کنند. به بهترین آثار جوایز ارزشمندی تقدیم می شود. آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان روز ۲۳ آبان ماه مصادف  با شب سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و میلاد امام جعفرصادق(ع) برگزار می شود.
 
 
یادآور می شود، مسجد المتقین در خیابان شریعتی، بعداز دوراهی قلهک، خیابان ستارکشانی واقع شده است.
(شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸) ۱۴:۲۶
https://news.masjed.ir/u/iI3
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید