شنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۷ / ۲۱:۰۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۳۵۲۸
گزارشگر : ایده ایده
مدیرکل تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

اعزام ۸۰۰ مبلغ دینی به مساجد سراسر کشور د دهه آخر صفر

مدیرکل تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام ۸۰۰ مبلغ تبلیغی همزمان با دهه پایانی ماه صفر به مساجد و حسینیه های سراسر کشور خبر داد .

(شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷) ۲۱:۰۴
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، «حجت الاسلام سید یحیی کمال» از اعزام ۸۰۰ مبلغ دینی به مساجد و حسینیه های سراسر کشور همزمان با دهه پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: همزمان با ماه صفر، امسال نیز همانند سال های گذشته دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از طریق شعب مرکزی و استانی خود اقدام به اعزام مبلغ به استانهای متقاضی می کند.

 

وی با بیان اینکه مبلغین در قالب گروههای تبلیغی، انفرادی، خواهران و نخبگان تبلیغی به صورت عمومی و تخصصی به استان ها اعزام می شوند، افزود: پیشگیری و مقابله با مفاسد اخلاقی، مقابله با فرق انحرافی، اعتیاد و پیشگیری از طلاق از جمله محورهایی است که از این مبلغین خواسته شده است تا در سخنرانی های خود مورد توجه قرار دهند.

 

مدیرکل تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به دیگر موضوعات و عناوینی که از مبلغین خواسته شده است که در این ایام مورد توجه قرار دهند، اشاره کرد و گفت: تبیین بحث جنگ اقتصادی دشمن و تدابیر نظام جمهوری اسلامی، پاسخ به شبهات عاشورایی و کارگاههای خانواده و سبک زندگی از دیگر محورهایی است که لازم است در این ایام مورد توجه قرار گیرند.

 

کمال افزود: با توجه به سرمایهگذاری عظیم دشمن علیه انقلاب اسلامی و نیز اعتقادات مردم، از مبلغین اعزامی خواسته شده است که در راستای تعمیق باورهای آنان و تعمیق و گسترش اعتقادات مذهبی تلاش کنند ضمن اینکه کتاب «ره توشه مبلغین» در بخش خواهران و برادران که در رابطه با مسایل روز کشور است برای مبلغین ارسال می شود.

 

وی اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف تعمیق باورهای دینی، گسترش آموزه‌های دینی، دفاع از ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی، همه ساله در مناسبت‌های گوناگون از جمله ماه محرم و صفر، مبلغانی را به نقاط مختلف کشور اعزام می‌کند.

(شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷) ۲۱:۰۴
https://news.masjed.ir/u/kcp
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید