سه شنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۲۳۰۶
گزارشگر : ایده ایده
همزمان با دهه کرامت:

میدان امام حسین (ع) میزان ویژه‌برنامه «با کریمان»

ویژه‌برنامه «با کریمان» به مناسبت دهه کرامت با شعار «با کریمان کارها دشوار نیست» آغاز شده و تا سالروز میلاد امام رضا (ع) هر روز در میدان امام حسین (ع) میزبان شهروندان است.

(سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۵

 به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، ویژه‌برنامه «با کریمان» به مناسبت دهه کرامت با شعار «با کریمان کارها دشوار نیست» آغاز شده و تا سالروز میلاد امام رضا (ع) هر روز از ساعت 17 تا اذان مغرب در میدان امام حسین (ع) میزبان شهروندان است.

در طول 10 شب اجرای ویژه‌برنامه «با کریمان» برنامه‌هایی ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، سخنرانی، مولودی‌خوانی، نورافشانی، پذیرایی از مخاطبان و امثال برگزار خواهد شد.

همچنین غرفه‌هایی برای کودکان و نوجوانان و غرفه عفاف و حجاب با عرضه کالاهای حجاب و اهدای هدیه به دختران جوان و نوجوان برپا شده است.

بر پایه این گزارش به نقل از ایکنا، در این میدان با توجه به همزمانی دهه کرامت با فصل تابستان، چند غرفه به بازی‌های متنوع مانند تیراندازی، فوتبال دستی و سایر ورزش‌های خانوادگی و ورزشی اختصاص داده شده است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های «با کریمان» در دهه کرامت می‌توانند هر روز ساعت 17 به میدان امام حسین (ع) مراجعه کنند.

(سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۵
https://news.masjed.ir/u/ief
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید