دوشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۰۷:۱۰
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۱۷۰۹
گزارشگر : ایده ایده
معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

ائمه جماعات نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به جایگاه اثرگذار مساجد در انتقال مفاهیم ارزشی گفت: تشویق و ترغیب امام جماعت می تواند، موجب توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی جوانان مسجدی شود.

(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۷:۱۰
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان, سید مهدی هاشمیان  با اشاره به نقش اثرگذار مساجد در گسترش فرهنگ کتابخوانی، گفت: از آن جایی که مساجد، پایگاهی مردمی به شمار می آیند، بنابراین آنچه که مردم در این مراکز فرا می گیرند، به آن عمل می کنند، از این رو بهترین پایگاهی هستند که می توانیم، مفاهیم ارزشی که به آن علاقه مند هستیم، را به مردم بیاموزیم.

 

وی افزود: لازم است، مهارت و فن کتابخوانی، توسط متولیان فرهنگ مسجد مانند ائمه جماعات به جوانان فرهیخته و نخبهای  که در این مراکز رفت و آمد دارند، بیان و آموزش داده شود تا آنان بدانند که کتاب می تواند، بهترین دوستشان باشد.

 

معاون امر به معروف و نهی از منکر دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، گفت: به طور قطع بیان چنین مواردی از سوی امام مسجد که مردم به حرف و عمل او ایمان دارند، بسیار تاثیرگذار خواهد بود، زیرا مردم در مکان و مرکزی که به آن اعتقاد داشته باشند، بهتر آموزش ها و مباحث فرهنگی را می آموزند.

 

هاشمیان اظهار کرد: بسیاری از اقداماتی که در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در مساجد شکل  می گیرد، می تواند، زمینه ساز موفقیت بیشتر در عرصه کتابخوانی شود.

(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۷:۱۰
https://news.masjed.ir/u/j1Y
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید