سه شنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۸:۱۸
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۱۲۶۰
گزارشگر : ایده ایده
صبح چهارشنبه

تشییع پیکر آیت الله نصرالله شاه آبادی از مسجد آیت الله شاه آبادی

پیکر آیت الله حاج شیخ نصرالله شاه آبادی فرزند آیت الله العظمی شاه آبادی استاد امام خمینی (ره) روز چهارشنبه از مسجد آیت الله شاه آبادی تشییع خواهد شد.

(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶) ۰۸:۱۸
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد،پیکر مرحوم آیت الله شاه آبادی روز چهارشنبه ساعت هشت ونیم صبح از مسجد آیت الله شاه آبادی واقع در پامنار تهران و همان روز ساعت ۱۵:۳۰ در قم از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام تشییع خواهد شد.

 

نصرالله شاه‌آبادی، فرزند آیت الله محمدعلی شاه‌آبادی استاد عرفان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۱۰ در قم متولد شد و در سال‌های کودکی به تهران مهاجرت کرد.  تحصیلات خود را در تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۲۹ برای ادامه تحصیلات عازم نجف شد. در نجف از درس بزرگان حوزه از جمله آیت‌الله خوئی و آیت‌الله سید عبدالهادی شیرازی بهره برد. وی در سال ۱۳۴۹ به تهران بازگشت و به تدریس و اقامه نماز در تهران پرداخت و سپس عازم قم شد و به تدریس علوم دینی در حوزه علمیه این شهر پرداخت.

 

آیت الله نصرالله شاه آبادی از چندی پیش به دنبال وخامت حالشان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بودند. ایشان به علت گرفتگی عروق پا و زخم دیابت از مدتی پیش در بیمارستان بقیه الله بستری بودند. در نهایت پس از تحمل یک دوره بیماری صبح روز دوشنبه 21 اسفند دار فانی را وداع گفتند.

(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶) ۰۸:۱۸
https://news.masjed.ir/u/upu
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید