دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۸
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۰۳۷۲
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری 27 آذرماه:

۲۲ هزار مسجد کشور اینترنت پاک به مردم می دهند

ارائه اینترنت پاک توسط ۲۲ هزار مسجد کشور,گذاشتن شمعدان ویژه عید هانوکا بر بالای مسجد ابراهیمی و گفتگوی حجت الاسلام حسینی نظری، مسئول دبیرخانه فام با خبرگزاری ایکنا از عناوین مهم بسته ویژه خبری امروز هستند.

(دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۴۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند.

اخبار امروز مساجد با محوریت کمک‌های مردمی و مساجد به هموطنان آسیب دیده در کرمانشاه به نقل از خبرگزاری‌های معتبر داخلی و خارجی است.


راهکار تحقق اینترنت پاک و اسلامی در کشور/ ۲۲ هزار مسجد کشور اینترنت پاک به مردم می دهند
حسن نجفی سولاری عضو کارگروه فناوری اطلاعات مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه راهکارهای تحقق اینترنت پاک، اسلامی و حسنه در کشور از خدمات انجام شده در این مسیر سخن گفت و افزود: در بخشی از این اقدامات ۲۲ هزار مسجد اینترنت پاک و رایگان را به مردم ارائه می‌دهند.

گذاشتن شمعدان ویژه عید هانوکا بر بالای مسجد ابراهیمی

 شهرک نشینان صهیونیست برای اولین بار از زمان اشغال الخلیل، شمعدان 9 شاخه ویژه جشن هانوکا را بر بالای مسجد ابراهیمی قرار دادند.

دومین همایش ملی "نماز، ولایت و مسجد در فرهنگ رضوی" در مشهدمقدس آغاز به کار کرد

کریم نجفی صبح امروز در دومین همایش ملی علمی و پژوهشی نماز، ولایت و مسجد در فرهنگ رضوی اظهار داشت: 27 آذرماه یادآور رشادت های عالم فرهیخته، شهید مفتح است، شخصیتی که وحدتی بی نظیر و مثال زدنی را میان حوزه و دانشگاه ایجاد کرد.

مدرسه؛ کانون ایده پردازی و تربیت خلاق برای توسعه مسجد

 حجت الاسلام حسینی نظری، مسئول دبیرخانه فام در گفت وگو با ایکنا درباره فعالیت های این دبیرخانه گفت: هویت اصلی دبیرخانه فراخوان ایده های مسجدی، گشودن دریچه‎ای به سوی باشگاه ایده پردازی مسجدی «بام» است، لذا با این مبنا، یکی از طرح های ما در حال حاضر این است که مدرسه ایده پردازی با رویکرد تربیت خلاق برای مسجد ایجاد کنیم.

حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی
خبرگزاری شبستان: گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند. گروهی از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (26 آذر ماه) از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی حمله کردند.

این حمله با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی انجام شد. شهرک نشینان در بخش های مختلف مسجدالاقصی گردش کرده و به توضیحاتی درباره معبد موهوم سلیمان گوش دادند.

۲۰ بهمن‌ماه فرصت نهایی ارسال آثار به کنگره «ام‌‌البنین (ع)»

۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت ام‌البنین (ع) است.

بخش‌های مسابقه نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت ام‌البنین (ع) عبارت است از شعر کلاسیک، شعر نو، داستان‌نویسی و بخش ویژه مادران و همسران شهدا که علاقمندان در مقاطع سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می‌توانند آثار خود را تا 20 بهمن‌ماه ۱۳۹۶ به دبیرخانه آن ارسال کنند. masjed24.ir@gmail.com

شورای امنیت دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی درخصوص قدس را به رای می‌گذارد

 تحلیلگران سیاسی، این اقدام را خط بطلانی بر طرح احتمالی سازش و نقض اساسی حقوق مردم فلسطین می دانند.
انتقال سفارت آمریکا به قدس را کنگره این کشور در سال 1995 تصویب کرده بود؛ اما تمامی رئیسان جمهوری آمریکا مطابق با قطعنامه‌های بین‌المللی، اجرای آن را هر 6 ماه یکبار تعلیق کرده بودند.

 

(دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۴۸
https://news.masjed.ir/u/hy1
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید