سه شنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۷:۴۱
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۳۰۷
گزارشگر : محمد قدس
به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد:

نشست هم اندیشی « مسجد و بانوان » برگزار شد

نشست « مسجد و بانوان » با محوریت تحلیل و بررسی سند راهبردی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار شد.

(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد، نشست « مسجد و بانوان » با محوریت تحلیل و بررسی سند راهبردی مرکز رسیدگی به امور مساجد و با حضور حجت الاسلام حسنی، مدیر دفتر مطالعات و پژوهش ها و آقای طالبی مدیر دفتر طرح و برنامه مرکز و تنی چند از بانوان فعال مساجد شهر تهران عصر امروز در مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی در ابتدای این برنامه با معرفی کلی مرکز رسیدگی به امور مساجد عنوان کرد: هدف از برگزاری این نشست تعیین جایگاه بانوان و توجه ویژه مرکز به امور ایشان در مساجد است.

وی افزود: امروز ما در بحث سخت افزاری دست آورد های خوبی در امور حضور بانوان در مساجد به وجود آورده ایم اما در بحث نرم افزاری ضعف هایی وجود دارد که سعی می شود با ارائه پیشنهادات در جهت رفع نقایص گام برداریم.

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش ها عنوان داشت: هدف دیگر این نشست، آسیب شناسی بین تعامل بانوان مسجدی با مرکز رسیدگی به امور مساجد است، تا با تحلیل این موضوع زمینه فعالیت بیشتر بانوان را در مساجد فراهم آورده و بستر مناسبی ایجاد شود تا ارتباط مرکز با بانوان تسهیل یابد.

در ادامه این نشست بانوان حاضر در جلسه به ارائه پیشنهادات و انتقادات خود درباره مشکلات موجود بر سر راه حضور بانوان در مساجد پرداختند و ارائه راهکار های مرتفع کردن این مشکلات را به مناظره گذاشتند.

در پایان این نشست حجت الاسلام حسنی ضمن جمع بندی مسائل مطرح شده، خاطر نشان کرد: امید است با برگزاری بیشتر این نشست ها شاهد شکوفایی حضور بانوان به ویژه نسل جوان در مساجد باشیم، زیرا آینده را همین مادران جوان با تربیت نسل بعد از خود رقم می زنند.

(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۷:۴۱
https://news.masjed.ir/u/o11
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید