جمعه / ۱۰ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۳
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۲۳۹
گزارشگر : محمد قدس
حجت الاسلام مزدجو خبر داد:

بنای یک منزل و ارسال 5 کانکس توسط مسجد صادق آل محمد(ص)

حجت الاسلام مزدجو با بیان اینکه مسجد آل محمد(ع) 5 کانکس برای زلزله زدگان غرب کشور خریداری و ارسال کرده است گفت: نمازگزاران این مسجد در اقدامی خدا پسندانه قصد بنای یک منزل مسکونی در پل ذهاب را دارند.

(جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶) ۱۱:۰۳

حجت الاسلام حسن مزدجو معاون ناحیه شهید مطهری و امام جماعت مسجد صادق آل محمد(ص)، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد، در خصوص طرح هر مسجد یک کانکس برای زلزله زدگان غرب کشور، گفت: کمک‌های مردمی جمع آوری شده از مسجد صادق آل محمد(ع) ناحیه شهید مطهری شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌شود.

وی با اشاره به کمک‌های غیر نقدی این مسجد، ابراز کرد: دو تریلر و پنج کامیون 10 تنی اقلام غیر نقدی شامل وسایل گرمایشی مانند پتو، پوشاک، مواد خوراکی و بهداشتی بوده که تا کنون از سوی نمازگزاران مسجد صادق آل محمد(ع) جمع آوری و به منطقه زلزله زده ارسال شده است.

حجت الاسلام مزدجو ادامه داد: مسجد صادق آل محمد(ع) با کمک نمازگزاران 5 عدد کانکس خریداری و به مردم زلزله زده غرب کشور اهدا کردند همچنین نمازگزاران این مسجد قصد دارند یک خانه مسکونی در پل ذهاب برای زلزله زدگان بنا کنند.

امام جماعت مسجد صادق آل محمد(ع) در خصوص اقدامات دیگر این مسجد برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده غرب کشور، اظهار داشت: مسجد صادق آل محمد(ع) در همان ساعات اولیه وقوع زلزله با رایزنی که با کارخانه پتوی گلبافت انجام داد حدود 600 عدد پتو گلبافت برای زلزله زدگان خریداری و ارسال کرد.

معاون ناحیه شهید مطهری در پایان، گفت: بنابراین 27 میلیون تومان کمک‌های مردمی برای تهیه پتو و 23 میلیون تومان برای خرید کانکس از کمک‌های نقدی نمازگزاران مسجد صادق آل محمد(ع) به مردم آسیب دیده زلزله غرب کشور بوده است.

(جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶) ۱۱:۰۳
https://news.masjed.ir/u/oc3
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید