چهارشنبه / ۸ آذر ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۸
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۲۳۲
گزارشگر : محمد قدس
حجت الاسلام معراجی خبر داد:

موج دوم یاری رسانی مساجد به زلزله زدگان در راه است

مدیر ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: در صورت پایین بودن قیمت کانکس‌ها، تخمین زده می‌شود که هر مسجد از 184 مسجد این ناحیه، حداقل بتواند یک کانکس را خریداری کند.

(چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶) ۱۶:۴۸

حجت الاسلام مهدی معراجی، مدیر ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد در رابطه با کمک‌های مساجد محلات مناطق ۱۴ و ۱۵ تهران به مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله کرمانشاه به علت گستردگی خسارات و آسیب‌ها به دستور رییس محترم مرکز رسیدگی به امور مساجد حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، ائمه جماعات محلات و مناطق مختلف در رابطه با جذب کمک به آسیب دیدگان زلزله توجیه شدند.

وی در ادامه افزود: ائمه جماعات، اعضای بسیج و هیئت امناهای مساجد با توجه به اطلاع رسانی‌ها حتی برای کمک‌های حضوری در استان، پای کار آمدند و کمک‌های خیلی خوبی به لحاظ نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری کردند.

مدیر ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد درباره نحوه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، ابراز داشت: بخشی از این کمک‌های نقدی و غیرنقدی  به پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشی به هلال احمر و بخش دیگر به ساختمان شهدای سرچشمه در بهارستان جهت یاری رسانی به زلزله زدگان تحویل داده شد، همچنین به صورت خودجوش از طرف برخی مساجد کامیون‌های حامل کمک‌های غیرنقدی و چادر به همراه امام جماعت منطقه در روستاهای استان کرمانشاه حاضر شده و به توزیع کمک‌ها پرداختند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در موج دوم یاری رسانی به زلزله زدگان، مساجد سعی در خرید کانکس با کمک مردم دارند. اگر قیمت کانکس‌ها پایین باشد از 184 مسجد این ناحیه تخمین زده می‌شود که هر مسجد حداقل بتواند یک کانکس را خریداری کند اما اگر قیمت واحد کانکس‌ها گران شود شاید از کل مساجد این ناحیه بتوان حدوداً ۵۰ کانکس را تهیه کرد.

(چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶) ۱۶:۴۸
https://news.masjed.ir/u/m2o
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید