پنج شنبه / ۲ آذر ۱۳۹۶ / ۲۰:۳۴
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۰۱۹۴
گزارشگر : محمد قدس
پیام تبریک رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد:

حماسه ی دفاع از حرم، نمونه‌ای روشن از معجزه‌ی تربیت مسجد طراز اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری پیروزی رزمندگان اسلام را در برابر جهل مزدوران و سلطه صهیونیست، که مقارن با هفته بسیج شد را تبریک گفتند.

(پنج شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶) ۲۰:۳۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، در پی پیروزی رزمندگان اسلام در صفوف مقابله با جهل و تکفیر و آزادی مظلومان عراق  و سوریه از چنگال داعش تروریست و صهیونیست، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، پیام تبریک صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
 وماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم

شکر وسپاس خدای قادر و حکیم را که بار دیگر و درماه ربیع المولود و  هفته مبارک بسیج، فضل و رحمت خود را در نصرت و غلبه بسیجیان دلاور ِسپاه اسلام جلوه گر ساخت و نابودی دشمنان اسلام عزیز و مقاومت اسلامی را به دست مجاهدان بزرگی از تبار خمینی کبیر و سربازان جان برکف امام خامنه ای در جای جای بلاد اسلامی قرار داد.

اکنون پس از چهار سال مبارزه دائمی و خستگی ناپذیرمدافعان جانباز و گمنام حرم از عراق و سوریه و افغانستان و حزب الله لبنان و پاکستان و ایران انقلابی،وعده ی نصرت الهی به پاداش آن مجاهدتهای مظلومانه و غریبانه محقق شده است و بزرگترین و جنایتکارترین گروه تروریستی وابسته به آمریکا و صهیونیسم رو به اضمحلال نهاده است.

بدون شک ،حماسه ی دفاع از حرم ،نمونه ای روشن از معجزه ی تربیت مسجد طراز اسلام است.پیروزی در این جهاد بزرگ مانند پیروزی در دفاع مقدس هشت ساله،بیش از هر چیز مدیون و وامدار تربیت یافتگان خانه های خدا ؛"مساجد"است.

اینجانب به نمایندگی از ائمه محترم جماعات مساجد و سایر خادمان خانه های خدا ، این پیروزی سرنوشت ساز را به محضر حضرت ولی الاعظم ارواحنافداه و نایب برحق آن حضرت،امام خامنه ای و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک وتهنیت می گویم و مراتب قدرشناسی و تقدیر خالصانه ی خود و امامان محترم جماعات و فعالان مسجدی را از سردار بزرگ مقاومت اسلامی برادر عزیز و مجاهدمان ،حاج قاسم سلیمانی و همه مدافعان پاکباخته ی حریم اهل بیت علیهم السلام، ابراز می دارم.

در این ایام تحقق وعده ی نصرت الهی ،یاد ونام و خاطره شهیدان عزیز مدافعان حرم را گرامی می داریم و سلام و سپاس خود را تقدیم خانوده های صبور و انقلابی آن یاران سفر کرده ،می کنیم.

در همین جا از همه فعالان مساجد درخواست می کنم با تهیه و تدارک برنامه های شور انگیز و حماسی ، این پیروزی بزرگ را گرامی داشته و از پایگاه های مساجد وظیفه انقلابی خود را در تحسین و تقدیر مقام و مجاهدت مدافعان عزیز و شهدای عزیز حرم به انجام رسانند و رونق مضاعفی به هفته پرافتخار بسیج بدهند.

امیدوارم به برکت این مجاهدتهای الهی و بصیرت انقلابی جوانان و اقشار مختلف کشورهای اسلامی با تشکیل جبهه مقاومت جهانی اسلام،نابودی رژیم پلید صهیونیستی و استکبار جهانی را جشن بگیریم...

انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا

محمد جواد حاج علی اکبری
رییس مرکز رسیدگی به امورمساجد
اول آذر ماه ۱۳۹۶

(پنج شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶) ۲۰:۳۴
https://news.masjed.ir/u/l4T
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید