شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۴۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۰۰۵
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید بهشتی:

مرکز رسیدگی به امور مساجد از خانواده مرحوم بحری حمایت می‌کند

حجت الاسلام محسن کرمانی مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد از حمایت این مرکز از خانواده مرحوم حجت‌الاسلام بحری خبر داد.

(شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶) ۱۳:۴۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجت الاسلام محسن کرمانی با اشاره به حمایت های مرکز رسیدگی به امور مساجد از خانواده امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) که در حادثه خونین مترو امام خمینی(ره) به شهادت رسید، گفت: به طور قطع مرکز رسیدگی به امور مساجد چنین حوادثی را رصد می‌کند و از خانواده وی حمایت و مساعدت لازم را خواهد داشت.

وی بیان کرد: در مورد این حادثه که قضیه‌ای کیفری بوده است، مشاوره‌های حقوقی به خانواده مرحوم حجت الاسلام بحری ارائه می‌شود، تا حقی از آن‌ها ضایع نشود، در مراسم تشییع آن مرحوم هم با خانواده ایشان صحبت کردم و بر حمایت از آنان تاکید کردم.

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد، اظهار کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد از خانواده ائمه جماعاتی که بر اثر اتفاق و یا چنین مواردی از دنیا می‌روند، حمایت هایی انجام می دهد، سال گذشته هم امام جماعتی در یک مسجد به دلیل برق گرفتگی درگذشت، که ما پس از پیگیری وضعیت زندگی خانواده آن امام جماعت، حمایت هایی که بتواند برطرف کننده مشکلات آنان باشد، را انجام دادیم.

یادآور می‌شود؛ حادثه حمله به حجت‌الاسلام دکتر جمشید بحری در خروجی متروی امام خمینی (ره) سه‌شنبه گذشته به وقوع پیوست.

(شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶) ۱۳:۴۴
https://news.masjed.ir/u/lwo
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید