شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۶ / ۱۸:۳۹
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۹۷۵۲
گزارشگر : وحید پورتجریشی
از سوی الوفاق اعلام شد:

محکومیت اقدام رژیم بحرین در سرکوب مراسم عزاداری حسینی

جریان «الوفاق الاسلامی» بحرین سرکوب مراسم عزاداری حسینی توسط رژیم آل خلیفه را محکوم کرد.

(شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶) ۱۸:۳۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست، جریان «الوفاق الاسلامی» بحرین، تجاوزها و اقدامات سرکوبگرانه مقامات امنیتی رژیم آل خلیفه ضد مراسم عزاداری عاشورای حسینی و بستن مسجد الخواجه و ممانعت از برگزاری نماز جماعت در این مسجد را محکوم کرد.


جریان «الوفاق الاسلامی» بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: کسانی که از برگزاری مراسم گرامیداشت و زنده نگهداشتن عاشورای حسینی ممانعت به عمل می آورند و مساجد را محاصره می کنند و مانع از آن می شوند که ذکر خدای عزوجل در آن مطرح شود همان کسانی هستند که امام حسین علیه السلام را در شب دهم ماه محرم الحرام در کربلا محاصره کردند و در نهایت با وی جنگیدند و او را به همراه اصحاب و خانواده اش به شهادت رساندند.


جریان «الوفاء الاسلامی» بحرین افزود: رژیم آل خلیفه که می خواهد با بستن مسجد الخواجه مانع از اقامه نماز و برگزاری مراسم شب عاشورا در آن شود در حقیقت همان یاران یزید هستند بنابراین همه کسانی که راه امام حسین علیه السلام را در بحرین در پیش گرفته اند باید در برابر این رژیم مقاومت کنند. این جریان همچنین بر ضرورت حضور گسترده مردم عزادار در میدانهای مختلف منامه پایتخت و شکستن همه محدودیتهای آل خلیفه در زمینه شعائر حسینی تاکید کرد.

(شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶) ۱۸:۳۹
https://news.masjed.ir/u/w26
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید