یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۵۷۴
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، خبر داد؛

کارگاه‌های آموزشی «پیام‌آوران عاشورا» در مساجد برگزار می‌شوند

مقدس پور گفت: این اداره‌کل برخی از گردهمایی‌ها و کارگاه‌های آموزشی خود را به مناسبت ماه‌های محرم و صفر در مساجد برگزار می‌کند.

(یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶) ۱۴:۳۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته‌اند» و «مسجد، سنگر است»، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همه‌ساله در آستانه ماه محرم ویژه‌برنامه‌هایی را به منظور توجیه سخنرانان، مداحان و مسئولان هیئات مذهبی کشور برگزار می‌کند که برخی از آن‌ها در مساجد برگزار می‌شوند.

 

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند تا جلسات و هیئات مذهبی به دور از اختلاف‌افکنی و طرح مطالب انحرافی و خرافی و همچنین با تبیین اهداف انقلاب عظیم سیدالشهدا (ع) برگزار شوند و در همین راستا چندین تشکل مذهبی مانند «طلایه‌داران تبلیغ» «شعرای آیینی» و ... تشکیل داده است.

 

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه این اداره‌کل طبق سنت هر ساله خود چندین گردهمایی و کارگاه آموزشی با حضور مسئولان و هیئات امنای مذهبی استان تهران با عنوان «پیام‌آوران عاشورا» برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: رویکرد ما برگزاری مجالس و هیئات مذهبی در مساجد است زیرا معتقد هستیم که برپایی این مجالس در مساجد با مدیریت ائمه جماعات می‌تواند مانع از ورود خرافه‌ها و انحرافات به آن‌ها شود.

 

مقدس‌پور اضافه کرد: گردهمایی‌ها و کارگاه‌های آموزشی «پیام‌آوران عاشورا» در ادارات پردیس، جنوب غرب، دماوند، شمال شرق، شهر قدس و قرچک به ترتیب در مساجد الغدیر، جامع ابوذر، امام رضا (ع) احمدیه، کاووسیه و امام صادق (ع) و بقیه گردهمایی‌ها و کارگاه‌های آموزشی عمدتا در حسینیه‌ها برگزار می‌شوند.

(یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶) ۱۴:۳۴
https://news.masjed.ir/u/o6s
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید