سه شنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۸۸۲۳
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
اخبار کوتاه نواحی 17 گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد؛

مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآنی مسجد ولیعصر(عج)/جلسه هماهنگی روز قدس در ناحیه شیخ کلینی

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در ناحیه شیخ کلینی، مراسم افتتاح نمایشگاه قرآنی مسجد ولیعصر(عج) ناحیه شهید مدرس، دیدار مدیر ناحیه شهید نواب صفوی و شهردار منطقه 19 از مهمترین عناوین اخبار نواحی در هفته گذشته بودند.

(سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۳۹
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، نمایشگاه قرآنی مسجد ولیعصر(عج) ناحیه شهید مدرس با حضور حجت الاسلام اسفندیار امام جماعت مسجد، هیئت امناء، نمازگزاران مسجد و مسئولین شهرستان پیشوا افتتاح گردید.

بنا بر این گزارش، نمایشگاه قرآنی مسجد ولیعصر(عج) تا عید سعید فطر دایر است و جوایز ارزشمند دیگری نظیر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات کمک هزینه سفر به مشهد مقدس نیز تدارک دیده شده است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآنی مسجد ولیعصر(عج)

 جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در محل بخشداری شریف آباد برگزارشد

بنا بر گزارش پایگاه تخصصی مسجد، جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور امام جمعه ، بخشدار، مدیر ناحیه شیخ کلینی و مسئولین و روسای ادارات این بخش، در محل بخشداری شریف آباد برگزار  شد. در این جلسه حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس، وظیفه شرعی، انقلابی و ملی است گفت: مسئولین
و مردم باید تلاش کننداین راهپیمایی را با عظمت هرچه بیشتر برگزار کنند. در این جلسه مقرر شد سرویس ایاب و ذهاب جهت حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از مقابل مساجد انجام شود.
حسینی در مورد جمع‌آوری فطریه گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مجموعه‌های ذیربط فطریه توسط مساجد جمع‌آوری و صرف مستمندان و نیازمندان همان محله خواهد شد.

جلسه هماهنگی روز قدس در ناحیه شیخ کلینی

 

 جلسه مدیر ناحیه شهید نواب صفوی با شهردار منطقه ۱۹ با برگزار شد

 این جلسه که در دفتر شهردار منطقه ۱۹ برگزار شد، حجت الاسلام مجیدی با اشاره به تخریب  برخی از مساجد به واسطه بافت فرسوده توسط شهرداری منطقه، نسبت به روند کند ساخت آنها ابراز نگرانی کرد و گفت: انتظار می‌رود شهرداری اهتمام بیشتری نسبت به این کار داشته باشد.

 وی افزود: باید فضائی فراهم شود تا از ظرفیت‌ها و کمک‌های مردمی و خیرین منطقه جهت اتمام سریعتر پروژه‌ها برای  بهره‌برداری مردم منطقه استفاده شود.

 

جلسه مدیر ناحیه شهید نواب صفوی با شهردار منطقه ۱۹
(سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۳۹
https://news.masjed.ir/u/k03
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید