دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۸
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۹۰۳
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
اخبار مساجد تهران

اعلام برنامه های قرآنی مساجد باب الحوائج (ع) و مسجد امیر المومنین (ع)/دوره ‌آموزش ایمنی و حفاظت مساجد برگزار میشود

برنامه‌های قرآنی مسجد باب الحوائج (ع)​در سه سطح روخوانی، کرسی‌های تلاوت و تفسیر اجرا می‌شوند/کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود/دوره آموزش حفاظت فیزیکی در مسجد امام حسین (ع) زرگنده برای خادمین مساجد منطقه ۱ و ۳ برگزار می شود.

(دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵) ۱۴:۵۸

پایگاه تخصصی مسجد : برنامه‌های قرآنی مسجد باب الحوائج (ع)در سه سطح روخوانی، کرسی‌های تلاوت و تفسیر اجرا می‌شوند و جلسات تفسیر قرآن نیز در روزهای دوشنبه‌ و چهارشنبه‌ پس از اقامه نماز عشاء برگزار می‌شود.مسجد باب الحوائج (ع) در تهران، خیابان رودکی، نرسیده به خیابان مرتضوی، روبروی اداره تامین اجتماعی واقع شده است.

* کرسی تلاوت مسجد امیرالمومنین(ع)

کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود. این محفل قرآنی با حضور استاد یادگاری؛ از استادان قرآنی کشور، امشب ۱۶ اسفندماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در این مسجد برپا خواهد شد.یادآور می‌شود، مسجد امیر المومنین (ع) در شهرک شهید محلاتی واقع شده است.

 

* دوره ‌آموزش ایمنی و حفاظت مساجد

 

دوره آموزش حفاظت فیزیکی در مسجد امام حسین (ع) زرگنده برای خادمین مساجد منطقه ۱ و ۳ برگزار می شود. آشنایی با اورژانس اجتماعی، شناخت فرد معتاد، توصیه‌های ایمنی در مورد مامورنماها، اقدامات پیشگیرانه از سرقت در مساجد، پیگیری بعد از سرقت، توصیه‌های ایمنی در مورد در و قفل مساجد، آموزش احکام و دوربین‌های حفاظتی را از جمله محورهای این دوره آموزشی می باشد.

 

(دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵) ۱۴:۵۸
https://news.masjed.ir/u/lvu
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید