سه شنبه / ۲ آذر ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۷
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۲۷۲۳۳
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
طی احکامی جداگانه ازسوی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد صورت گرفت

انتصاب مدیران روابط‌عمومی و دفتر مطالعات، پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی

در ادامه تغییرات ساختاری مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری طی احکام جداگانه‌ای مدیران جدید قسمت‌های مختلف این مرکز را منصوب کردند.

(سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵) ۱۴:۴۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد این احکام براساس اهداف این مرکز در تحقق مسجد طراز اسلامی و محوربخشی ب نقش اجتماعی و فرهنگی مسجد و بنابر ابلاغیه اصلاح ساختار سازمانی مرکز رسیدگی به امور مساجد صادر شده است.

برهمین اساس حجت‌الاسلام حجر حسنی سعدی به سمت «مدیر دفتر مطالعات، پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی» منصوب شد. در حکم صادره برای حجت‌الاسلام حسنی سعدی طراحی نقشه و تعیین اولویت‌های پژوهشی مرکز رسیدگی به امور مساجد و بهره‌برداری از ظرفیت حوزه‌های علمیه مطابق نیازهای مساجد و تشیل کارگروه‌های تخصصی و موضوعی با حضور کارشناسان و فضلای حوزوی به‌عنوان اولویت‌های کاری این دفتر تعیین شده است.

هم‌چنین در حکم دیگری از سوی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، سید فرزاد اخوت مقدم به سمت «مدیر روابط‌عمومی» این مرکز منصوب شده است. طراحی و اجرای الگوی ارتباطات هدفمند رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی صحیح و صادقانه از ابعاد جهاد فرهنگی همکاران مرکز، برقراری تعامل منظم، برنامه‌محور و توان‌افزار با کارشناسان ستادی و کارشناسان مستقر در نواحی و پیاده‌سازی طرح تکریم ارباب رجوع در ارکان ستاد و نواحی نیز از اولویت‌های اصلی فعالیت واحد روابط‌عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد تعیین شده است.

بنابر این گزارش، علی عظیمی؛ مشاور اجرایی و برنامه‌ریزی مرکز رسیدگی به امور مساجد با حفظ سمت به عنوان «سرپرست دفتر حقوقی» این مرکز نیز منصوب شده است. بازسازی و تقویت سرمایه انسانی، بازبینی نقش دفتر حقوقی در فرآیند صیانت از مساجد از اولویت‌های کاری این دفتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، صابر طالبی؛ مدیر دفتر طرح و برنامه نیز با حفظ سمت به‌عنوان «دبیر شوراهای معاونان و مدیران» منصوب شد. هم‌چنین علی‌رضا غفاری نیز به‌عنوان «مشاور رئیس در نهضت مسجدسازی و نماینده مرکز در مجمع خیرین مسجدساز» منصوب شد.

 

(سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵) ۱۴:۴۷
https://news.masjed.ir/u/12h3
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید