یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۶
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۱۴۹
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
به همت پایگاه تخصصی مسجد منتشر شد:

ویژه‌نامه الکترونیکی اربعین حسینی

پایگاه تخصصی مسجد به‌مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و هم‌زمان با اجتماع بزرگ عاشقان اباعبدالله(ع)، ویژه‌نامه الکترونیکی «اربعین حسینی» را منتشر کرد.

(یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵) ۰۹:۲۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد این ویژه‌نامه در شش بخش متن، عکس، صوت، فیلم، کتاب و نرم‌افزارهای اندرویدی تولید شده و از طریق نشانی news.masjed.ir/fa/newsagency/27148  در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بنابر این گزارش، در بخش متن ویژه‌نامه اربعین حسینی مقالاتی با موضوعات مربوط به اربعین حسینی از جمله «جایگاه اربعین از منظر مقام معظم رهبری» و «خاطرات آیت‌الله مکارم شیرازی از پیاده‌روی در مسیر نجف تا کربلا» و «زیارت اربعین با ترجمه استاد حسین انصاریان منتشر شده است.

در بخش کتاب هم فایل PDF شش عنوان کتاب با موضوعات مربوط به اربعین حسینی منتشر شده است. در بخش‌های صوت و فیلم نیز فایل‌های مداحی و کلیپ‌های با حال و هوای اربعین در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. در بخش عکس نیز تصاویر گرافیکی و پوسترهای زیبایی با موضوع اربعین جهت استفاده ارادت‌مندان مکتب اهل‌بیت قرار گرفته است.

هم‌چنین در بخش نرم‌افزار اندرویدی نیز دو نرم‌افزار با عناوین «جاذبه حسینی» و «زیارت اربعین» بارگزاری شده تا علاقه‌مندان پس از دریافت و نصب در گوشی‌های تلفن‌همراه خود، از آن استفاده کنند.

(یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵) ۰۹:۲۶
https://news.masjed.ir/u/jz9
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید