دوشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۵
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۲۸
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
از مسجدتون چه خبر؟

#خبر_خوش

این هفته تعدادی #خبر ـ خوشِ مسجدی برای سردبیر پایگاه تخصصی مسجد ارسال شده، که بیشتر حال و هوای فصل پاییز و مدرسه را دارد.

(دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱) ۱۵:۴۵
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ با عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(علیه‌السلام) و نظر به این‌که چند دانش‌آموز عزیز هم در بین این شهدای گرانقدر بودند، اولین خبر از مجموعه #خبر_خوش مساجد را به یاد این عزیزان با «مهر مهدوی» مسجد نظام مافی آغاز می‌کنیم.
 
مهر مهدوی از مسجد نظام مافی
 همدلی اهالی مسجد نظام‌ مافی، این بار برای جمع‌آوری کمک هزینه تحصیلی به ۷۲ دانش آموز خیریه‌ی این مسجد با نام «مهر مهدوی» صورت گرفت. در این همدلی به هر دانش‌آموز کمک هزینه تحصیلی به مبلغ یک میلیون تومان اهدا شد.

گفتنی است؛ این کار خیر، «همدلی ۸۹» مسجد نظام مافی است. در «همدلی ۸۸» اهالی این مسجد، ۱۱۰سبد کالا به ارزش ۱۱۰میلیون تومان بین نیازمندان توزیع نمودند. در «همدلی ۹۰» نیز همین تعداد سبدکالا توزیع شد. شما هم می‌توانید با اهالی مسجد نظام‌ مافی همدل شوید. 

برگزاری کارگاه قصه‌گویی در مسجد مهدیه

کارگاه قصه‌گویی«هر آیه؛ یک قصه و یک تصویر» آموزش آیه‏‌ها با موضوعات تربیتی برای کودکان، با هدف ترویج مراجعه و بهره‌برداری از متون دینی در زندگی روزمره، روزهای چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۱۱ در مهد قرآن مسجد مهدیه برگزار می‌شود.

منبع این کارگاه داستان‌های کوتاه و جالب از کتاب «هر آیه؛ یک قصه و یک تصویر» نوشته سیدحمید موسوی گرمارودی است. قرار است در این کارگاه، برای هر آیه استفاده شده در کتاب، پیامی از آیه به سادگی در ذهن و فکر مخاطب خردسال باقی بماند و از آن بهره‌مند شود.

 آموزش متفاوت زبان انگلیسی در مسجد المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

حجت الاسلام ناسخیان امام جماعت مسجد المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هم یک #خبر_خوش داشت. او از همکاری مسجدش با موسسه‌ی «دهکده‌ی جهانی صالحین» برای آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان محله‌ی خیابان شهید دیالمه در تهران خبر داد.

متون آموزشی این دوره ها بر اساس آموزه های قرآنی تنظیم شده و روزهای فرد ویژه پسران و روزهای شنبه و چهارشنبه ویژه دختران در مسجد المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)برگزار می‌شود.

 

(دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱) ۱۵:۴۵
https://news.masjed.ir/u/S4k
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید