چهارشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۵۶۴
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
گزارش

#خبر_خوش

این هفته تعدادی #خبر ـ خوشِ مسجدی برای سردبیر پایگاه تخصصی مسجد ارسال شده، که خواندنش باعث خوشحالی هموطنانمان خواهد شد.

(چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۲:۲۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ این روزها که آشوبگران فضای جامعه را مشوش کرده‌اند، بار حفظ امنیت کشور  بیشتر از هر زمانی بر دوش فرزندان ایران، در نیروی انتظامی سنگینی می‌کند. با این حال این هفته چند #خبر ـ خوش داریم که بی ارتباط با آنچه گفته شد نیست.

تقدیر اهالی مسجد خاتم الانبیاء(ص) از ماموران پلیس

حجت‌الاسلام «سیدمحمد امین» امام جماعت مسجد خاتم الانبیا (ص) (واقع در تهران، خیابان دماوند، خیابان حسینی)گفت: مساجد ارتباط بسیار خوب با نیروی انتظامی و کلانتری های مستقر در محلات دارند و مسجدی ها همیشه در کنار ماموران پلیس در تامین آرامش عمومی در سطح جامعه هستند چنان که اهالی این مسجد نیز با کلانتری منطقه تهرانپارس ارتباط موثری دارند.

مراسم تقدیر از ماموران نیروی انتظامی همراه با جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) امروز (پنجشنبه، 21 مهر ماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

تقدیر اهالی مسجد وفا از ماموران کلانتری ۱۵

حجت الاسلام والمسلمین «رسول متقدمی» امام جماعت مسجد وفا (واقع در شوش، پایین تر از چهارراه لب خط) افزود: اهالی مسجد وفا در روز چهارشنبه، 20 مهر ماه با حضور در محل کلانتری بیسیم از خدمات جناب سرهنگ میرزایی رئیس و سایر کارکنان انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در سطح مناطق 12 و 15 تقدیر به عمل آورند.

تقدیرِ اهالی یک مسجد در تهرانپارس از نیروی‌انتظامی

حجت‌الاسلام «محمدصادق احسان بخش» امام جماعت مسجد فاطمة‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به همراه نمازگزاران، هیئت امنا، بسیج و اهالی این مسجد، با حضور در کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، به نمایندگی از همه مردم ایران اسلامی، از خدمات و جانفشانی های پلیس، بخصوص در این روزها، با اهداء گل تقدیر و تشکر نمودند.

قدردانی اهالی مسجد‌المهدی(عج) از پلیس

همچنین در همین روزها، اهالی مسجد المهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) به امامت حجت‌الاسلام «میثم ناسخیان» در خیابان «شهید دیالمه»، با حضور در کلانتری ۱۰۹ بهارستان از زحمات و رشادت های نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم عزیز ایران اسلامی تقدیر کردند.

قدردانی اهالی چند مسجد در بازار از ماموران نیروی انتظامی

حجت الاسلام «سیدحسین شریعت» امام جماعت «مسجد میرزامسیح» (واقع در تهران، خیابان ۱۵خرداد) هم یک خبر خوش داشت: اهالی مسجد ایشان، مسجد «حضرت موسی بن جعفر (علیه‌السلام)»، مسجد «امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)»، مسجد «ملا ابوالحسن» و مسجد «ملک» هم با حضور در مقابل کلانتری ۱۱۳ بازار تهران از خدمات ماموران این کلانتری در مقابله با آشوب گران و تلاش برای تامین امنیت دایمی در بازار تهران تقدیر و تشکر کردند.



تشکر اهالی مسجد امام حسن مجتبی (ع) از پرسنل کلانتری نارمک

حجت الاسلام «محمدتقی فردوسی» گفت: ارتباط مستمری میان پایگاه بسیج خواهران و برادران و هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) با کلانتری نارمک(واقع در تهران، میدان نبوت) وجود دارد. به همین منظور و برای قدردانی از زحمات آنها، مراسم تقدیر از نیروهای این کلانتری در روز سه شنبه، ۱۹مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نائینی برگزار شد.

شما هم می‌توانید #خبر ـ خوش مسجدتان را به اینجا ارسال کنید.

انتهای پیام/

(چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۲:۲۸
https://news.masjed.ir/u/Ri4
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید