پنج شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۴
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۱۵
گزارشگر : جلال حیران نیا
در محکومیت حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

پیامی از سوی ائمه جماعات و اهالی مساجد استان تهران صادر شد

ائمه جماعات و اهالی مساجد استان تهران در پیامی حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

(پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۶:۳۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد: در پی حمله تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام در شیراز و به خاک و خون کشیده شدن زائران بارگاه آن حضرت، ائمه جماعات و اهالی مساجد استان تهران در پیامی این جنایت را محکوم کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم ربّ الشّهداء و الصّدّیقین

فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ"
سوره ابراهیم آیه ۴۷

  ندای مظلومیت عاشقان خاندان عترت علیهم السّلام، این بار در صحن و سرای باصفای حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه‌السّلام طنین انداز شد تا در گذرگاه دیگری از صراط مستقیم و متعالی انقلاب مقدّس اسلامی، گواهی بر بیان نورانی معمار کبیرش، حضرت روح الله باشد که : "بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود."

جریان تکفیر و الحاد شب گذشته با بهره گیری از آتش افروخته‌ی فتنه‌گران، در صحن و سرای حضرت شاهچراغ علیه السّلام زائران مظلوم را به خاک و خون کشیده و روسیاه‌تر از گذشته، چهره‌ی خبیث و پلیدش را در معرض نگاه آزادگان جهان به نمایش بگذارد.

این گونه جنایات کوردلانه از سوی مستکبرین و مزدوران نیابتی‌شان، نشان از عدم شناخت سیره و سلوک مردمان آزاده، دین مدار و انقلابی این سرزمین دارد که با عمل اثبات کرده‌اند شهادت افتخارشان است.

ما ائمّه‌ی جماعات و اهالی مساجد استان تهران، شهادت مظلومانه جمعی از زائران و نمازگزاران در حرم شاهچراغ را به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب، امّت غیور و همچنین به خانواده‌های داغدار تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای روح بلند شهدای حرم شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می‌نماییم.

ضمن تقدیر و تشکّر از حافظان مقتدر و مظلوم امنّیت، از مسئولین مجاهد نظامی و دستگاه خدوم قضا، مطالبه می کنیم تا با درایت و قاطعیت نسبت به برخورد بازدارنده با فتنه گران و انتقام از آمران، حامیان و مزدوران این حمله تروریستی، اقدام نمایند.

                                                                                                                                     و سیعلم الّذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون
                                                                                                                                         پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ هجری شمسی

پایان پیام/

(پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۶:۳۴
https://news.masjed.ir/u/S1y
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید