شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۱ / ۱۴:۴۲
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۹۱۴
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

جوانان نمونه مسجد محور جنوب تهران، تجلیل شدند

(شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱) ۱۴:۴۲

امیر خوراکیان در همایش معرفی و تجلیل از جوانان نمونه مسجد محور منطقه ۲۰ گفت: برای نخستین بار جوانان نمونه با شاخص مسجد محوری و اخلاق مداری معرفی و تجلیل شدند که این محوریت انتخاب یک اقدام ارزشی محسوب می شود.

وی بهره مندی از برکات نورانی آستان مقدس حرم عبدالعظیم(ع) را از جمله نقاط قوت این طرح برشمرد و بیان کرد: هدف اصلی این همایش معرفی الگوهای عینی به جوانان بوده و امیدواریم در سالهای آتی این طرح به صورت جشنواره های سراسری اجرا شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ نیز در ادامه مراسم بیان داشت:‌ با توجه به نقش مؤثر مساجد و مراکز فرهنگی، شهرداری نگاه مسجد محوری را اساس کار خود قرار داده است.

حبیب الله غفوری به حضور خانواده های معزز شهدا در این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: میزان حضور در مساجد محلات  و مراکز فرهنگی و معیارهای تعهد، تخصص و اخلاق مداری از جمله شاخصه های انتخاب جوانان نمونه منتخب بوده است.

در پایان این همایش از ۲۵ نفر از جوانان برتر و نمونه مسجد محور و خانواده های شهید قشقایی و شهید غلام کبیری به عنوان شهدای هسته ای و دوران فتنه تجلیل به عمل آمد.

این همایش با حضور رئیس فرهنگی هنری شهرداری تهران، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاون فرهنگی آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ و جمعی از خانواده های شهدای این منطقه در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

(شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱) ۱۴:۴۲
https://news.masjed.ir/u/vyw
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید