جمعه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۰۸
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۸۸۴
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

مسجد متولی بیان خوبی ها

(جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱) ۱۴:۰۸

حجت الاسلام و المسلمین صدر گفت: مسجد باید متولی بیان خوبی ها باشد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی سایت مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام و المسلمین جلال صدر در رابطه با اهمیت اخلاق در جامعه، اظهار داشت: فلسفه ی رسالتa پیامبر اکرم(صلوات الله علیه و آله و سلم) اکمال مکارم اخلاقی است و همین موضوع بیانگر اهمیت اخلاق در زندگی دنیوی و اخروی انسان ها است.


امام جماعت مسجد پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله و سلم) در ادامه با بیان اینکه مسجد محل بیان خوبی ها است، اعلام کرد: برای دستیابی به ایمانی پایدار، نیازمند برقراری اخلاق الهی در جامعه هستیم و مسجد به عنوان پایگاه اجتماعی دین اسلام، می تواند آموزشکده ی عملی معارف الهی و اخلاقی باشد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی نیز در رابطه با اخلاق، عنوان کرد: اخلاق ریشه ی معارف الهی است و مسجد به عنوان پایگاه فعال مسائل اجتماعی و فرهنگی، نقش مهمی را در ترویج این معارف نیک برعهده دارد و این موضوع باید مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اعتماد مردم به جایگاه مسجد، افزود: مسجد در تمامی زمینه های اجتماعی و فرهنگی، زمینه ساز رشد و تعالی است و افراد جامعه می توانند با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و معنوی مسجد، اخلاق اجتماعی را فرا گیرند و به موفقیت در زندگی دنیوی و اخروی دست پیدا کنند.
(جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱) ۱۴:۰۸
https://news.masjed.ir/u/w0t
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید