یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۱
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۸۷۴
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

مسجد سرچشمه تمام فعالیت های اجتماعی

(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۳:۵۱

حجت الاسلام و المسلمین کاظم کمالی یزدی در گفت وگو با کمیته اطلاع رسانی سایت مرکز رسیدگی به امور مساجد، در رابطه با طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، گفت: این طرح یکی از ملزومات پیشرفت اقتصاد کشور است و همگان باید برای تحقق آن، تلاش کنند.

امام جماعت مسجد مکتب الصادق(علیه السلام) با بیان اینکه مسجد سرچشمه تمامی فعالیت های اجتماعی است، عنوان کرد: طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی علاوه بر تاثیرگزاری در اقتصاد کشور، یک طرح اجتماعی نیز به شمار می آید و این طرح نیز باید همانند دیگر طرح های اجتماعی از مسجد آغاز شود.

وی با اشاره به حضور مومنان در مساجد، اظهار کرد: قداست مسجد و فعالیت های فرهنگی آن، بدون شک زمینه ساز موفقیت طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی خواهد شد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عبد الله قدرتی با محور خواندن مسجد در فعالیت های اجتماعی و مذهبی، افزود: مسجد بدون شک می تواند جامعه را در اجرای موفق طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی کمک کند و زمینه های فرهنگی لازم برای اجرای این طرح را فراهم سازد.

امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم(علیه السلام) در پایان سخنان خود، اعلام کرد: در جامعه ی اسلامی قرآن نیز محور است و ائمه جماعات که افراد تاثیرگزار در مساجد هستند، می توانند با بیان آیات و روایات در مورد اهمیت تولید ملی، کار و تلاش، گامی بلند در زمینه فرهنگ سازی در رابطه با حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی بردارند.

(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۳:۵۱
https://news.masjed.ir/u/Trm
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید