پنج شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۳:۴۴
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۸۷۱
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

مسجد عامل تاثیرگزار در اجرای صحیح طرح حمایت از تولید ملی

(پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۳:۴۴
مسجد عامل تاثیرگزار در اجرای صحیح  طرح حمایت از تولید ملی

 

مسجد به عنوان یکی از ارکان جامعه ی اسلامی، عامل تاثیرگزار در اجرای طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر علوی در رابطه با طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی دارای نظراتی قابل تامل است که بخشی از آن را به نظر شما خواهیم رساند.

 

وی در رابطه با اهمیت اجرای این طرح در اقتصاد کشور، اظهار داشت: این طرح که یکی از موثرترین طرح های اقتصادی نیز به شمار می رود، منافع بسیار زیادی را نصیب جمهوری اسلامی خواهد کرد به همین جهت اقشار مختلف جامعه از جمله مسجد و ائمه جماعات باید از تمام ظرفیت های خود برای دستیابی به موفقیت در اجرای این طرح، استفاده کنند.

 

امام جماعت مسجد بنی فاطمه(سلام الله علیها) با بیان اینکه مسجد می تواند یکی مصرف کنندگان اجناس تولید داخل باشد، عنوان کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد می تواند با ابلاغ سیاست های خود در راستای اجرای طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، مساجد را در ایفای نقش خود در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی یاری دهد.

 

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر راغبی ضمن تایید سخنان حجت الاسلام و المسلمین علوی، افزود: نباید از نقش فرهنگی مساجد نیز غافل شد چراکه اجرای چنین طرح بزرگ اقتصادی اجتماعی، نیازمند فرهنگ سازی در سطح جامعه است و مسجد به خوبی می تواند این نقش را ایفا کند.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) در پایان با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی و مشاوره ای مساجد در مورد اجرای طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی بسیار تاثیرگزار است، اعلام کرد: تشویق مردم برای استفاده از اجناس ایرانی و تولیدکنندگان برای افزایش کیفیت محصولات خود، می تواند یکی از فعالیت های موثر مساجد در رابطه با طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی باشد.
(پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۳:۴۴
https://news.masjed.ir/u/Psl
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید