شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۳:۳۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۸۶۶
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

مسجد از تولیدکنندگان حمایت فکری کند

(شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۳:۳۶

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر محمد آبادی:

مسجد از تولیدکنندگان حمایت فکری کند

 

حجت الاسلام و المسلمین مهرداد رنجبر محمد آبادی گفت: مساجد می توانند با حمایت فکری از تولیدکنندگان گامی اساسی در راستای حمایت از تولید ملی بردارند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی سایت مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام و المسلمین مهرداد رنجبر محمد آبادی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نیاز جدی اقتصاد کشور ما است، عنوان کرد: در این برهه زمانی که دغدغه های مقام معظم رهبری نیز در رابطه با حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است، بیش از هر زمان دیگر باید به این موضوع اهتمام ورزید.

وی در ادامه با اشاره به موضوع تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: ائمه جماعات می توانند با جمع آوری احادیث ائمه اطهار علیهم السلام و تبلیغ و نشر آن در بین نمازگزاران، گامی موثر در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی بردارند.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام با بیان اینکه مسجد مکانی برای تجمع افراد گوناگون از اقشار مختلف جامعه است، اعلام کرد: قطعا در این بین افراد تولیدکننده نیز وجود دارد که مسجد می تواند با جذب آنان و کمک های معنوی و فکری به آنان، در تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش بسزایی را ایفا کند.

وی در پایان با اشاره به لزوم حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، بیان کرد: مساجد باید با ایفای نقش خود، روحیه حمایت از تولید را در بین افراد اجتماع پدید آورند.

(شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۳:۳۶
https://news.masjed.ir/u/Psy
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید