دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۵
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۸۵۹
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

فعالان مساجد خراسان شمالی تقدیر می‌شوند

(دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱) ۱۳:۲۵

هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه خراسان شمالی، با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده به‌مناسبت تأسیس این نهاد، اظهار کرد: به این مناسبت از فعالان بخش‌های مختلف حوزه مسجد در سطح استان تقدیر می‌شود.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد خراسان شمالی خبر داد و افزود: این نمایشگاه با حضور دبیر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در حسینه جاجرمی‌ها برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه این نمایشگاه در 22 غرفه برپا می‌شود، بیان کرد: در این نمایشگاه از پنج کتاب ائمه جماعت، دو نرم‌افزار دینی و روبات آموزش‌دهنده نماز رونمایی می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های فرهنگی، شب شعر و نشست‌های فوق برنامه با حضور اساتید بنام را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برشمرد.

شیرازیان با اشاره به بیستمین سالروز تأسیس کانون‌های مساجد عنوان کرد: افتتاح کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد دانشگاه آزاد اسلامی، مصلای امام خمینی(ره) بجنورد، مسجد صفایی، ارسال تجهیزات به کانون‌های شهری و روستایی و حضور در جشن نیکوکاری، از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته ست.

ایکنا
(دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱) ۱۳:۲۵
https://news.masjed.ir/u/1cJY
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید