شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۸
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۷۸۳
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

مسجد امام حسین(ع) دانشگاه آزاد دهدشت افتتاح شد

(شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱) ۱۷:۰۸

ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان، دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد، رئیس دانشگاه آزاد دهدشت و جمعی از اساتید و دانشجویان مسجد دانشگاه آزاد دهدشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم عبدالرحمن افضلیان با بیان این‌که این مسجد در فضایی به مساحت 700 مترمربع احداث شده است، ابراز کرد: ساخت این مسجد حدود دو سال به طول انجامید.

رئیس دانشگاه آزاد واحد دهدشت با اشاره به اهمیت بناهای مذهبی به خصوص مسجد در دانشگاه‌ها عنوان کرد: با توجه به رویکرد دانشگاه‌های کشور که همانا تربیت نسل متدین و متعهد بوده، ساخت چنین بناهایی ضرورت اجتناب‌ناپذیر دارد.

وی تصریح کرد: با افتتاح این مسجد حوزه فرهنگی و همچنین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، افزایش می‌یابد و بستری مناسب برای گسترش فعالیت‌های اسلامی در این واحد دانشگاهی فراهم خواهد شد.

افضلیان توجه به مسائل مذهبی در کنار مسائل علمی دانشجویان را امری مهم دانست و افزود: دانشگاه رو به توسعه دهدشت به چنین مسجدی نیاز مبرم داشت.

وی اعتبار احداث این مسجد را بیش از 500 میلیون تومان عنوان  کرد و افزود: معماری و طراحی زیبای این مسجد جلوه معنوی دانشگاه را دو چندان کرده است.

این مسئول در دانشگاه آزاد دهدشت از این واحد دانشگاهی به عنوان دانشگاهی نوپا یاد کرد و افزود: همین دانشگاه نوپا رشد قابل قبولی از لحاظ علمی داشته و با توجه ویژه مسئولان دانشگاه آزاد می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد

فارس
(شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱) ۱۷:۰۸
https://news.masjed.ir/u/r4s
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید