سه شنبه / ۲ آبان ۱۳۹۱ / ۱۴:۴۵
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۷۴۹
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

۵۰ درصد مساجد البرز، کانون فرهنگی - هنری ندارند

(سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱) ۱۴:۴۵
سیدعلی‌اکبر موسوی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان البرز  گفت: با توجه به این که مساجد پایگاه اصلی فرهنگی و خاستگاه ترویج اسلام به شمار می‌آیند باید شرایطی ایجاد شود که در مساجد باقی مانده استان نیز این کانون‌ها دایر گردد.
وی اظهار داشت: متاسفانه در استان البرز هیچ اعتباری برای این کانون‌ها در نظر نگرفته شده و از ابتدای سال تاکنون نیز هیچ مبلغی برای توسعه این کانون‌ها از سوی هیچ دستگاهی پرداخت نشده است.
موسوی خاطرنشان کرد: در تمامی استان‌های کشور همه ساله بودجه استانی ویژه برای فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در نظر گرفته می‌شود، این در حالی است که چنین بودجه‌ای در استان البرز وجود ندارد و می‌توان گفت کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان البرز در این حوزه مظلوم واقع شده‌اند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز تصریح کرد: متاسفانه نه تنها اعتبار جداگانه‌ای برای کانون‌ها ی مساجد استان البرز در نظر گرفته نشده بلکه اعتبار تخصیص یافته از سفر ریاست جمهوری نیز به طور کامل پرداخت نشده است.
وی یادآور شد: با توجه به این که استان البرز بیشترین هجمه تهاجمات فرهنگی در کشور را در حوزه فرقه‌های انحرافی داراست باید به فعالیت مساجد بیشتر بها داده شود.
ایسنا
(سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱) ۱۴:۴۵
https://news.masjed.ir/u/1cIy
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید