دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۲ / ۲۲:۵۱
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۶۶۷۷
گزارشگر : عطا اسماعیلی

دومین یادواره 17 شهید پایگاه مقاومت مسجد حضرت زینب (س) گناوه برگزار شد

دومین یادواره 17 شهید پایگاه مقاومت مسجد حضرت زینب (س) محله عبدامام شهر گناوه با حضور مردم مومن و شهید پرور، خانواده های معزز شهدا، بسیجیان و پاسداران برگزار شد.

(دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲) ۲۲:۵۱
به گزارش پورتال مرکز امور مساجد فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه عصر دوشنبه در این یادواره شهدا اظهار داشت: ما نباید خانواده های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم و باید بدانیم که شهدا شاهد ما هستند.
سرهنگ علیرضا غریبی گفت: متاسفانه ما اهداف و رسالت شهدا را فراموش کرده ایم و باید بدانیم که شهدا در عرصه های مختلف هرگز امام خود را تنها نگذاشتند و هرگز برای مال دنیا از جان خود نگذشتند؛ چرا که آنان اهداف متعالی تری داشتند و همواره باید اهداف آنها را مد نظر قرار دهیم.
وی بیان داشت: باید در این یادواره ها از خود بپرسیم که آیا حاضریم به مانند شهدا برای پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی بدون هیچگونه چشمداشت مالی از جان و مال خود بگذریم و این از خود گذشتگی ما چقدر و به چه میزان است.
وی ادامه داد: شهدای ما برای حفظ حجاب، عفاف آزادگی و ... از جان خود گذشتند و اهداف شهدا اینها بوده اند و باید امروز از خود بپرسیم که وظیفه ما در پاسداری از این اهداف چیست و چه باید باشد.
غریبی اضافه کرد: از خود بپرسیم که امروز ما چقدر در مسیر فریضه امر به معروف و نهی از منکر گام برمی داریم و به این عمل پسندیده مبادرت می کنیم.
وی خاطر نشان ساخت: ما باید از خود بپرسیم که آیا تا به حال در این زمینه به مسئولیت دینی خود عمل کرده ایم و چقدر برای گسترش این فریضه نیکو در جامعه تلاش کرده ایم.
غریبی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و دینی ما است و اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر را بپا داریم، افرادی که به ناهنجاری های اجتماعی دامن می زنند خودشان را اصلاح می کنند و منکر از جامعه رخت بر می بندد.
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در پایان گفت: شهدای ما به کمال حقیقی رسیده اند و در قرب و کنار خداوند روزی می خورند و پایداری نظام اسلامی ما نیز مرهون ایستادگی مردم ما و خانواده های ارزشمند شهدای ماست.
جانشین پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) محله عبدامام گناوه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای این محله اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدای گرانقدر موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.
علی حسنی گفت: در یادواره شهدای مسجد حضرت زینب (س) محله عبدامام گناوه از خانواده های 17 تن از شهدای دفاع مقدس با اهدای هدایایی تجلیل شد.


مهر
(دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲) ۲۲:۵۱
https://news.masjed.ir/u/voo
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید