چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۷:۱۰
سرویس : عناوین خبر
کد خبر : ۵۵۰
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

پیام تسلیت ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی ارتحال آیت‌الله خوشوقت

روح پاک عالم عامل و عارف مجاهد و خبیر ، حضرت آیت‏الله شیخ عزیزالله خوشوقت تهرانی در میانه روز ولادت امام عسکری (علیه‏السلام) و رحلت کریمه اهلبیت (علیهم السلام) در جوار بیت‏الله‏الحرام به ملکوت اعلی پیوست

(چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱) ۱۷:۱۰

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

 

روح پاک عالم عامل و عارف مجاهد و خبیر ، حضرت آیت‏الله شیخ عزیزالله خوشوقت تهرانی در  میانه روز ولادت امام عسکری (علیه‏السلام) و رحلت کریمه اهلبیت (علیهم السلام) در جوار بیت‏الله‏الحرام به ملکوت اعلی پیوست. فقیه فرزانه‏ای که مجلس درس و محفل انس او حلقه‏ی ذکر و توسّل و معرفت جوانان و اهل معرفت و سلوک بود و مسجد او طیّ چند دهه مأوا و پناهگاه رهجویان سلوک و معرفت که دل و جان به نصایح و مواعظش می دادند که از جان بر می‏خاست و بر جان می‏نشست.

     امام جماعت فقیه و عالم مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) که بیت الغزل قصیده‏ی معرفت و عرفانش برای اهل معرفت ، تقوا بود و تقوا بود و تقوا.

     معرفت عمیق و فقیهانه در حوزه معارف دینی و وحیانی و بصیرت آگاهانه او در عرصه‏های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در مواقع غبارآلود ابهام و فتنه، راهگشای راهیان امام و شهیدان و الگوی همگان بود.

     اینک جسم و جان آن عارف وارسته و عالم ربانی ، پس از زیارت موالیانش در مدینه النبی و بعد از زیارت بیت‏الله‏الحرام در بلده طیبه مکّه آرام گرفته است و همنشین آسمانیان و ملکوتیان است. اینجانب ارتحال عالم عامل و امام جماعت محبوب و عزیز، حضرت آیت الله خوشوقت را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) ، مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و روحانیت معظّم و ائمّه جماعات محترم تهران تسلیت و تعزیت می گویم. و برای آن عزیز سفر کرده علوّ درجات و برای بازماندگان و بیت شریف و شاگردان و دوستان و ارادتمندان و اهالی عزیز مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) آرزوی صبر و اجر دارم.

                                                                                                والسلام علیکم و رحمه ا...

                                                                                             محمد جواد حاج علی اکبری

                                                                                      رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد

(چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱) ۱۷:۱۰
https://news.masjed.ir/u/voy
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید