شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۵۰۸
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

مسجد محور هدایت مردم به سوی خدا

(شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۰۹:۳۶

ه گزارش کمیته اطلاع رسانی سایت مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل فاطمی نژاد حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را از جمله اقدامات موثر در اقتصاد کشور دانست و در این رابطه افزود: منفعت و سود حاصل از اجرای این طرح، به خود مردم خواهد رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی ساختار اقتصادی کشور را تغییر خواهد داد، اظهار کرد: اجرای طرح حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نیازمند فراهم سازی پیش زمینه های فرهنگی است که باید مورد توجه همه ی برنامه ریزان کشور قرار گیرد.

امام جماعت مسجد جبرئیل با اشاره به جایگاه مسجددر مورد مقوله فرهنگ سازی در اجتماع، اعلام کرد: مسجد محور هدایت مردم به سوی خدا و عامل تغییر فرهنگ آنان به سمت خوبی ها است، با توجه به این هویت مسجد، می توان از آن برای فرهنگ سازی در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی استفاده کرد.

وی در پایان با بیان اینکه ائمه جماعات نیز در مساجد تاثیرگزار هستند، عنوان کرد: امام جماعت یک مسجد می تواند فرهنگی را در بین نمازگزاران آن مسجد انتشار دهد پس ائمه جماعات می توانند به راحتی به نهادینه شدن حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در بین مردم کمک کنند.

مرکز رسیدگی امور مساجد
(شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۰۹:۳۶
https://news.masjed.ir/u/Pt0
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید