جمعه / ۱۰ آذر ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۵
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۴۵۴
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

فرمانده قرارگاه کوثر: شش هزار مسجد در مناطق محروم و مرزی ساخته می شود

(جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱) ۱۳:۲۵
سردار ˈسید ضیاءالدین حزنیˈ عصر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در رودسر اظهار کرد: برای ساخت هریک از این مساجد، یک میلیارد ریال اعتبار از محل سودهای قرارگاه سازندگی سپاه تامین و هزینه می شود.
وی افزود: تاکنون دو هزار و ۶۷۰ مسجد افتتاح و بهره برداری شده که سهم استان گیلان از این تعداد مسجد، ۶۰۲ باب است که با پیشرفت فیزیکی از ۶۰ تا ۸۰ درصد در حال اجراست و تا پایان سال جاری، تحویل مردم خواهد شد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روند ساخت مساجد در گیلان را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: روند احداث مساجد در این استان و در شهرستان های رودسر و املش به خوبی پیش می رود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
به گفته سردار حزنی ، با ساخت مساجد، زمینه ایجاد امنیت پایدار در مناطق محروم، حساس و مرزی کشور فراهم می شود.وی همچنین از کمک ۱۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ریالی این قرارگاه برای ساخت سه هزار مسجد در سطح کشور خبر داد.
فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در بحث مسجدسازی، عقب ماندگی هایی در ساخت مساجد شیعیان داشته ایم، گفت: خوشبختانه روند احداث مساجد در کشور به خوبی پیش می رود.به گزارش ایرنا، سردار ˈسید ضیاءالدین حزنیˈ فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز سه شنبه در مراسم یادواره ۹ شهید والامقام روستای سفیدداربن بخش مرکزی رودسر در شرق استان گیلان حضور یافت.
ایرنا
(جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱) ۱۳:۲۵
https://news.masjed.ir/u/1cJH
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید