یکشنبه / ۶ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۰۴۲
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه امام خمینی(ره) در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس:

صداوسیما باغ موزه دفاع مقدس را تبلیغ کند

مدیر ناحیه امام خمینی(ره) ضمن بازدید از باغ موزه دفاع مقدس گفت: صداوسیما موزه دفع مقدس را تبلیغ کند.

(یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۸:۱۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس علی رحمتی نیا مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه امام خمینی (ره)منطقه ۱۲ تهران ه همرا با ۱۵ نفر از ائمه نمازجماعت منطقه ۱۲ تهران روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه سالجاری از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: اولین بار که از مجموعه دیدن کردم زمانی زیادی نمی گذرد. به دلیل جذابیتی که این مجموعه برایم داشت، علاقه داشتم دوباره از این مجموعه بازدیدی داشته باشم که دومین بار، باحضور ۱۵ نفر از ائمه جماعات ناحیه امام خمینی(ره) منطقه ۱۲ تهران این مهم حاصل شد.

حمتی نیا در ادامه افزود: در این بازدید سعی کردم با دقت بیشتری به توضیحات راویان گوش فرا دهم و باید بگویم اگر چنین موزه ای با موضوع جنگ و تاریخ ایران اسلامی در کشور راه اندازی نمی‌شد، حق شهدا، جانبازان، ایثارگران بحق ادا نمی‌‎شد.

وی افزود: جای شکر دارد که مسئولان این حوزه به فکر این امر مهم بوده اند و جا دارد از مسئولان و زحمت کشان این مجموعه‌ی بسیار باشکوه و با محتوای فرهنگی قوی از تاریخ جنگ ایران تشکر و قدردانی کنم.

 
مدیر ناحیه امام خمینی(ره) بابیان اینکه تاسیس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شبیه روایت گری سوره شهدا است افزود: راه اندازی موزه این نکته مهم را برای همگان یادآوری و تاکید می‌کند که دستاوردهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نه تنها به دست فراموشی سپرده نشده، بلکه با تاسیس یک موزه اختصاصی ویژه جنگ ما توانسته ایم پیام راستین و بحق شهدا را همانند پیام قیام عاشورا، ایثارگری، مقاومت و وفاداری را به نسل جوان امروز که در هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند را برسانیم.

رحمتی نیا با بیان اینکه رساندن پیام شهدا پس از جنگ از مسئله جنگ مهمتر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تاریخ گویای وقایع مهمی است و زندگی و حضور در آن زمان برای مردم میسر نیست در این برهه از زمان باید بتوانیم دستاوردهای جنگ و رشادت های رزمندگان و شهدا را به تصویر بکشیم و موزه توانسته است این امر مهمه و خطیر را به سرانجام برساند.

 
مدیر ناحیه امام خمینی (ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد با تاکید بر استفاده از ابزار تبلیغاتی برای معرفی ظرفیت های موجود در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان و همه قشرهای مختلف مردم، اظهار داشت: صداوسیما می تواند از این ابزار قدرتمند رسانه ای که امروز در روستاهای دور افتاده کشور هم در دسترس همگان است، تبلیغات گسترده ای را برای آشنایی، این موزه را معرفی و  از تورهای مختلف مردمی برای بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دعوت کند. جا دارد موزه دفاع مقدس با استفاده از ابزار قدرتمند تبلیغاتی رسانه ملی به مردم معرفی شود.

(یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۸:۱۷
https://news.masjed.ir/u/r1l
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید