جمعه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۶:۲۷
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۵۷۵
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد امام حسین(ع):

طرح «پیوند مسجد و مدرسه» از دستاوردهای فرهنگی مهم است

آیت‌الله حسینی مازندرانی گفت: طرح «پیوند مسجد و مدرسه» که طی سالیان اخیر جدی‌تر از گذشته از سوی مساجد و دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود، از دستاوردهای فرهنگی مهم انقلاب اسلامی است.

(جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷) ۱۶:۲۷
 

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, آیت الله «سیدرضا حسینی مازندرانی» ، با بیان اینکه مسجد امام حسین(ع) شهر ری ارتباط و تعامل خوبی با مدارس منطقه دیلمان شهر ری دارد، گفت: رویکرد ما در حوزه علمیه امام حسین(ع) نیز تعامل سازنده با مدارس و دستگاه های شهرستان ری است و بر این اساس تعداد زیادی از طلاب این حوزه، برای اقامه نماز جماعت و تبلیغ آموزه های دینی به این مراکز علمی، فرهنگی، خدماتی و اجتماعی می روند.

 

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهر ری در ادامه با اشاره به حضور خود و برخی از نمازگزاران این مسجد در دبیرستان شاهد ندای فاطمه(س) خیابان صاحب الزمانی محله دیلمان شهر ری، خاطرنشان کرد: این حضور در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه است که مرکز رسیدگی به امور مساجد طی سالیان اخیر اهتمام بیشتری به اجرای آن دارد.

 

این استاد حوزه علمیه اضافه کرد: طرح «پیوند مسجد و مدرسه» که طی سالیان اخیر جدی از گذشته پیگیری می شود، از دستاوردهای فرهنگی مهم انقلاب اسلامی است و برکات خوب و دوسویه ای برای اهالی مساجد و دانش آموزان و اولیای مدارس دارد.

 

این استاد اخلاق حوزه علمیه افزود: حضور دانش آموزان در مساجد موجب انس بیشتر آنان با این خانه های خدا و ترغیب آنان به فراگیری بیشتر آموزه های دینی می شود از اینرو مسجد امام حسین(ع) شهر ری تاکنون بارها شاهد حضور دانش آموزان و اولیای مدارس مختلف در این مسجد بوده است.

 

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) شهر ری گفت: ما در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دبیرستان شاهد ندای فاطمه(س) خیابان صاحب الزمانی محله دیلمان شهر ری حضور یافتیم و ضمن بیان نکاتی آموزنده درباره سبک زندگی و آموزه های حضرت زهرای اطهر(س)، جوایز معنوی به دانش آموزان نمونه و ممتاز این دبیرستان تقدیم کردیم.

 

در ادامه، تعدادی از تصاویر اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه که به همت مسجد امام حسین(ع) شهر ری برگزار شد، می آید.

 

 

 

 

 

شبستان
(جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷) ۱۶:۲۷
https://news.masjed.ir/u/vzj
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید