چهارشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۷ / ۲۰:۴۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۰۲۵
گزارشگر : ایده ایده
مسئول فرهنگی مسجد الرضا(ع) خبر داد

برگزاری جلسات خانواده و تربیت دینی در مسجد الرضا(ع) دیباجی

سلسله جلسات خانواده و تربیت دینی در مسجد الرضا (ع) دیباجی برگزار می شود.

(چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷) ۲۰:۴۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ «سید رسول یاسینی» در گفت و گو با شبستان، از برگزاری سلسله جلسات خانواده و تربیت دینی فرزندان و  والدین آگاه فرزندان هوشمند خبر داد و گفت: این سلسله جلسات با حضور حجت الاسلام تراشیون در این مسجد امشب ۲۸آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

مسئول فرهنگی مسجد الرضا(ع) دیباجی با اشاره به اختتامیه برنامه های اوقات فراغت در این مسجد اظهار کرد:برپایی کارگاههای متعدد فرهنگی و اجتماعی، مشاوره های تحصیلی، کارگاههای حسابداری ویژه بازار کار همراه با ارایه گواهینامه معتبر، برگزاری دوره‌های فرهنگی هنری، علمی ویژه نوجوانان، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله برنامه های شاخصی است که در این مسجد در فصل پاییز برگزار شده است.

 

یاسینی آموزش قرآن، روخوانی و روانخوانی، تفسیر، تدبر و تجوید قرآن، برای تمام گروههای سنی را بخش دیگری از برنامه های این کانون نام برد.

 

وی گفت: مسجدالرضا (ع) برای فراهم کردن حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت های مساجد اظهار کرد:مسجد الرضا (ع) از جمله مساجدی است که برای کلیه مقاطع سنی برنامه ریزی دارد، به گونه ای که با ایجاد کانون فرهنگی هنری در صدد جذب نوجوانان، با انجام فعالیت های گسترده آموزشی و برگزاری برنامه های فرهنگی و ایجاد کتابخانه درصدد جذب جوانان و ایجاد مهد کودک برای نیاز کودکان زمینه حضور اقشار مختلف را در این مسجد فراهم می کند

 

یادآور می شود، مسجد الرضا(ع) دیباجی در اتوبان صدر، خبابان دیباجی شمالی واقع شده است.

(چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷) ۲۰:۴۵
https://news.masjed.ir/u/vE0
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید