سه شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۷:۴۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۱۸۲۵
گزارشگر : محسن عزیزی

الوفاق: حامی ملت فلسطین هستیم/ تحرکات آل خلیفه مردود است

جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد : درکنار فلسطینی ها و تمامی امت انتقال سفارت آمریکا را مردود می دانیم و موضع گیری های رژیم بحرین برای ما اهمیتی نداشته و موضع ملت بحرین نیست.

(سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۷:۴۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، جمعیت الوفاق اعلام کرد : درکنار فلسطینی ها و تمامی امت انتقال سفارت آمریکا را مردود اعلام می نماییم ، موضع گیری های رژیم بحرین برای ما اهمیتی نداشته و موضع ملت بحرین نیست.

جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین ضمن نثار درود ، تحیت و ابراز افتخار به شهدای قدس، الاقصی و فلسطین تاکید کرد: این شهدا برای امت و مقدسات کل جهان اسلام جانفشانی نموده اند و این خونهای پاک نه تنها در راه دفاع از کشورهای عربی بلکه تمامی کشورهای اسلامی و دفاع از تمامی آزادگان جهان ریخته شده اند.

الوفاق همچنین از کل مواضع فلسطینی در دفاع از خاک و قلمرو خود اعلام حمایت کامل نموده و انتقال سفارت آمریکا به قدس را بشدت محکوم کرد.

این جمعیت همچنین آورده است که الوفاق درکنار فلسطینی ها برای رد و عدم پذیرش این پروژه خطرناک و توطئه آمیز ایستاده و از تمامی تحرکات میدانی آنها برای دفاع از قدس و کل فلسطین حمایت می نماید.

الوفاق خواستار بالابردن و افزایش سطح همبستگی، همدردی و حمایت از ملت فلسطین در تمامی اقدامات و تحرک های مختلف آنان شد .

این جمعیت در پایان تاکید کرده است: اقدامات رژیم بحرین در راستای سازش با رژیم صهیونیستی و سخنان رسمی بیان شده از سوی آن در حمایت از رژیم صهیونیستی مردود بوده، جرمی بزرگ‌ در حق قدس و کل مقدسات اسلامی و همچنین مسیحیان است و این اقدامات رژیم به ملت بحرین ربطی نداشته و بیانگر موضع آنان نیست.

(سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۷:۴۶
https://news.masjed.ir/u/r22
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید