سه شنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۲
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۰۵
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

ساخت بیش از ۲۷۰۰ مسجد در کشور توسط قرارگاه سازندگی کوثر

(سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱) ۱۶:۳۲
سیدضیاء الدین حزنی، فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (24بهمن) در جلسه بررسی موانع رفع محرومیت استان اظهار داشت: تاکنون 11 هزار و 886 طرح محرومیت زدایی از سوی این قرارگاه در سراسر کشور اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طبق تاکید مقام معظم رهبری تمام فعالیت های این قرارگاه در راستای آمادگی رزم است، افزود: احداث مجموعه های ورزشی، خانه های بهداشت، مسجد و طرح های اشتغال زا از جمله پروژهای اجرایی از سوی این قرارگاه است.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر با بیان اینکه این قرارگاه از سال 87 در کشور راه اندازی شده است، گفت: احداث 962 خانه عالم، برق رسانی به روستاها، کتابخانه، گلزار شهدا، مجتمع فرهنگی و آزمایشگاه معلولین، پل، تسطیح 33 هزار هکتار از اراضی در استان سیستان و بلوچستان، احداث 2 هزار کیلومتر جاده روستایی و 300 موج شکن از دیگر فعالیت های این قرارگاه است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی کوثر در خارج از کشور نیز پروژه اجرا می کند، تصریح کرد: تمام سودی که از اجرای پروژه ها در داخل و خارج کشور توسط این قرارگاه بدست می آید بنا به دستور رهبری در سراسر نقاط این مرز و بوم هزینه می شود.

حزنی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 749 مسجد توسط قرارگاه سازندگی کوثر احداث شده است، خاطرنشان کرد: همچنین این قرارگاه تاکنون به 3هزار و 100 مسجد در سراسر کشور از 100 تا 600 میلیون ریال کمک کرده است.

شبستان
(سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱) ۱۶:۳۲
https://news.masjed.ir/u/r8t
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید