چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۶ / ۲۰:۴۵
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۴۱۴
گزارشگر : محمد قدس

پیام تسلیت رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی درگذشت حضرت آیت الله حائری شیرازی

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پیامی درگذشت حضرت آیت الله حائری شیرازی را به نمایندگی از ائمه جماعات مساجد استان تهران تسلیت گفت.

(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶) ۲۰:۴۵

به گزارش  پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی را تسلیت گفت.

 

 متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

عالم ربانی و فقیه انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی، به لقاءالله شتافت و قلب و روح دوستداران ایشان به ویژه مردم مومن و انقلابی استان فارس و شیراز را سرشار از اندوه و غم ساخت.

آن عالم مجاهد، از همراهان امام راحل در دوران نهضت مبارزه با رژیم شاهنشاهی و از یاران ثابت قدم امام عزیز و مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) در دوران های پرفراز و نشیب شکل گیری و ثبت نظام اسلامی بود.
ایشان غواص گوهر های ناب از دریای معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام بودند، که با ذوقی زلال، بیانی شیوا و قلمی رسا یافته های کمیاب خود از این بحار حکمت و معرفت را تقدیم شیفتگان و تشنگان معارف الهی می نمود.

بیش از سه دهه خدمتگذاری ایشان در سنگر امامت جمعه و نمایندگی امام راحل و مقام معظم رهبری( مدظله العالی )در استان فارس از باقیات الصالحات آن فقیه فرزانه بود که در خاطر مردم شریف این استان خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از ائمه جماعات مساجد استان تهران، این ضایعه را به پیشگاه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه استان فارس به ویژه خاندان معظم  حائری شیرازی، تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه خداوند غفور و حلیم علو درجات آن سالک واصل را تمنا می کنم.

والسلام

(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶) ۲۰:۴۵
https://news.masjed.ir/u/sw0
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید