دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۸۷۴۵
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۵ تهران خبر داد:

کارگاه آموزشی سلامت معنـوی و تغذیه سالم در مساجد منطقه ۱۵ برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی و مشاوره سلامت معنـوی و تغذیـه سالم همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد منطقه۱۵ برپا می شود.

(دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶) ۱۶:۰۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رضا اسماعیلی، با اعلام مطلب فوق افزود: اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برنامه های متنوع و متعددی را با مشارکت مسئولین خانه های سلامت و اعضای کانون خادمین سلامت در مساجد برگزار می‌کند.

به گفته وی در این راستا خدمات مشاوره تغذیه درطول ماه مبارک در مساجد امام حسـن مجتبـی(ع) ، ابوذر، سعادت ، نبوی ، امام رضا (ع)، فاطمیه و رضـویه به نمازگزاران ارائه می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ در ادامه خاطرنشان کرد: غربالگری فشار خون، توزیع اقلام آموزشی با محوریت رمضان، برگزاری کارگاه های آموزشی سلامت محور در مساجد با عناوین تغذیه در ماه مبارک ، فواید روزه داری و دیدار با سالمندان و معلولان از دیگر برنامه های اجرایی در این زمینه است.

بنابرگزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اسماعیلی در ادامه به برپایی ضیافت افطاری در محلات محروم اتابک و رضویه اشاره کرد و افزود: با همکاری خیرین دو سفره افطاری برای 340 نفر از شهروندان محله رضویه و شب نوزدهم نیز سفره مهربانی در مسجد بنی هاشم محله اتابک گسترده می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ایستگاه اهدای خون نیز به همین مناسبت در محله بروجردی برپا شده و میزبان شهروندان محترم اهدا کننده خون است.

(دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶) ۱۶:۰۴
https://news.masjed.ir/u/obj
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید