سه شنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۳۰
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۲۸۶۸۴
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
امام جماعت مسجد وفا:

اخلاق مداری و مهربانی، رمز موفقیت امام خمینی(ره) بود

حجت الاسلام کمالی گفت: اخلاق مداری، رأفت و مهربانی، رموز موفقیت و ماندگاری حضرت امام خمینی (ره) است؛ بنابراین مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی باید این ویژگی ها را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

(سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶) ۱۶:۳۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ بزرگداشت شخصیت برجسته حضرت امام خمینی(ره)، رهبرکبیر انقلاب‌اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام حسن کمالی، نماینده ولی فقیه و مراجع معظم تقلید و استاد حوزه علمیه و دانشگاه و حجت الاسلام حجتی کرمانی؛ نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری، با حضور اقشار مختلف مردم در شب بیست و هشتمین سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) در مسجد وفا تهران (خیابان شوش) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسن کمالی، استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ اسلام و ایران عزیز ما رقم زدند و نگاه جهانیان را به اسلام و ایران بزرگ معطوف کردند.

وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، درس عشق و مهربانی نسبت به مسلمانان و تمام بشریت؛ و سخت گیری در برابر دشمنان اسلام و انسانیت به ما آموختند.

امام جماعت مسجد وفا گفت: اخلاق مداری، رافت و مهربانی، رموز موفقیت و ماندگاری حضرت امام خمینی(ره) است. بنابراین مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی باید این ویژگی‌ها را سرلوحه برنامه‌های خود کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان با الگوگیری از امام خمینی (ره) و پیروی از مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای، برای رفع مشکلات مردم به ویژه مستضعفان و محرومان تلاش کنند.

حجت الاسلام حجتی کرمانی نیز به عنوان سخنران در این مراسم گفت: اخلاق و دین، یکی هستند اگر اسلام را به معنای تسلیم بدانیم. اسلام، دین تمام پیامبران الهی است، بنابراین حضرت محمد(ص)، تکمیل کننده دین اسلام بودند.

نماینده سابق مجلس خبرگان افزود: امام خمینی(ره) چنین دینی را به جهانیان نشان دادند؛ دین عقلانیت، اخلاق و مهربانی.

نمازگزاران در پایان مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)، مهمان سفره افطار مسجد وفا بودند و نماز جماعت مغرب و عشا را به امامت  حجت الاسلام  کمالی اقامه کردند.

 حجت الاسلام کمالی

کرمانی  

(سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶) ۱۶:۳۰
https://news.masjed.ir/u/iHs
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید