پنج شنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۵
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۸۱۲۱
گزارشگر : وحید پورتجریشی
سیاستمدار استرالیایی اعتراف کرد:

سخنانم در خصوص مسجد نادرست بوده است

یک سیاستمدار استرالیایی که پیشتر مدعی شده بود مساجد این کشور تبدیل به مکانی برای نگهداری اسلحه بدل شده اعتراف کرد که سخنانش اشتباه بوده و هیچ شاهدی برای اثبات این مدعا نداشته است.

(پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶) ۱۶:۵۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از اسکای نیوز، یک سیاستمدار استرالیایی اسلام ستیز که پیشتر مدعی شده بود مساجد استرالیایی تبدیل به محلی برای نگهداری اسلحه شده سخن خود را پس گرفت و تلویحا عذرخواهی نمود.

بر اساس این گزارش، کرالی ایمیت، سیاستمدار زن استرالیایی که از رهبران اصلی «کمپین ضد غذای حلال» و نامزد سابق عضویت در مجلس سنای ایترالیا نیز است، روز گذشته با حضور در مقابل دوربین های شبکه اسکای نیوز این کشور، گفت که اطلاعات داده شده به وی در این خصوص اشتباه بوده و با این حساب مساجد این کشور تبدیل به اسلحه خانه نشده اند!

«اسمیت» همچنین اعتراف کرد که خود شخصی از وجود چنین حوادثی با خبر نبوده و اظهارات اشتباه خود را تنها بر پایه آمار غلط رسیده شده به وی از منابع غیر موثق به دست آورده بوده است.

گفتنی است وی پیشتر گفته بود شواهدی در دست دارد که می توان مدعای خود در خصوص تنگهداری اسلحه در مساجد را به دادگاه این کشور اثبات کند.

(پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶) ۱۶:۵۵
https://news.masjed.ir/u/k1e
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید