سه شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۱۷
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۷۶۷۹
گزارشگر : وحید پورتجریشی

سازمان آزادیبخش فلسطین تصویب لایحه مشروعیت شهرک سازی را محکوم کرد

سازمان آزادیبخش فلسطین تصویب لایحه «مشروعیت شهرک سازی» را که به مصادره اراضی فلسطینی وجهه قانونی می بخشد، محکوم نمود.

(سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۱۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از المنار، سازمان آزادیبخش فلسطین شامگاه دوشنبه تصویب لایحه ای از سوی کنیسه رژیم  صهیونیستی را که به مصادره اراضی فلسطینی وجهه قانونی می بخشد محکوم نمود.

سازمان آزادیبخش فلسطین از این لایحه به عنوان «قانونی کردن سرقت اراضی فلسطینی» یاد کرد.

این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد که لایحه جدید نشان دهنده اقدام رژیم صهیونیستی برای از بین بردن هرگونه فرصتی برای راهکار سیاسی است.

از سوی دیگر تشکیلات خودگردان فلسطین این لایحه را مردود و محکوم شمرد و آن را با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که ۲۳ دسامبر گذشته صادر شد مغایر دانست. این قطعنامه از رژیم صهیونیستی می خواهد که فعالیت های شهرک سازی خود را متوقف نماید.

«نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد قانونی که با رای موافق ۶۰ نفر از اعضای کنیسه رژیم صهیونیستی تصویب گردید مردود است و با قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت سازمان ملل مغایرت دارد.

وی در عین حال از جامعه بین الملل خواست پیش از آنکه اوضاع به مرحله غیرقابل کنترل برسد به مسئولیت های خود در این خصوص عمل نماید.

لازم به ذکر است که کنیسه (پارلمان) رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه لایحه مشروعیت شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین را به صورت نهایی تصویب کرد.

(سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۱۷
https://news.masjed.ir/u/wa4
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید