پنج شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۸
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۲۷۶۲۶
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
در جلسه هماهنگی با ائمه جماعات مساجد مسیر راهپیمایی 22 مطرح شد؛

تاکید بر ایجاد غرفه‌های رفع شبهات انقلاب توسط مساجد / باز بودن درب مساجد از قبل از راهپیمایی تا نماز مغرب

جلسه هماهنگی با ائمه جماعات مساجد مبداء و مسیر راهپیمایی 22 بهمن به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد حجت الاسلام کرمی و ائمه جماعات مساجد مسیر راهپیمایی برگزار شد.

(پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵) ۱۰:۰۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، در این نشست که به منظور هماهنگی مساجد مبداء و مقصد و همچنین مساجد مسیر و به همت معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار شد، ائمه جماعات و نماینده های نواحی و مساجد، به شرح فعالیت های خود در روز 22 بهمن پرداختند.

حجت الاسلام کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، به ارائه پیشنهادات این معاونت به مساجد برای برگزاری هرچه بهتر مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام کرمی با تاکید بر ارائه چهره و تصویری مناسب از مساجد در این روز، گفت: ایجاد غرفه در برابر این مساجد به منظور پاسخگویی به شبهات مردم درباره انقلاب و ولایت فقیه از اولویت های مساجد باشد.

وی افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد بخصوص معاونت فرهنگی در ارائه خدمات به مساجد مبداء و مسیر نهایت همکاری را دارد و در این رابطه علاوه بر تامین برخی نیازهای مالی آمادگی ارائه مشاوره به برگزاری هرچه بهتر مراسم را دارد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد براساس مصوبات این نشست، مقرر شد که کلیه مساجد مبداء و مقصد و مساجدی که در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن قرار دارند، آمادگی ارائه خدمات به راهپیمایان را داشته و درب این مساجد نیز از قبل از راهپیمایی تا ساعت ۱۵ روز ۲۲ بهمن باز باشد.

 

(پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵) ۱۰:۰۸
https://news.masjed.ir/u/r6r
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید