چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۲
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۳۵۷
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
با حضور ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد؛

مراسم فارغ التحفیظی خواهران مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد

مراسم تجلیل از حافظین خواهر مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع)، شب گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در این مسجد برگزار شد.

(چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵) ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد، این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، حجت الاسلام کرمی معاونت فرهنگی این مرکز، حجت الاسلام کرمانی مدیر ناحیه شهید مطهری و حجت الاسلام عظیمی امام جماعت مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

این مراسم به منظور تجلیل از خواهران حافظ قرآن کریم برگزار شد. مسجد موسی بن جعفر(ع) توانسته است با برگزاری کلاس های قرآن و بهره گرفتن از حافظان و طلبه های خواهر، پس از چهار سال، 22 خواهر حافظ کل قرآن کریم به جامعه قرآنی تقدیم کند.

حجت الاسلام عظیمی امام جماعت مسجد موسی بن جعفر(ع) در توضیح اینکه این خواهران با چه مشکلاتی روبرو بودند گفت: تمام این خواهران متاهل و خانه دار بودند و چه بسا همسران آنها نیز در این راه متحمل سختی شدند، ولی با بردباری توانستند پس از چهار سال کل قرآن را حفظ کنند.

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر در ادامه افزود: این کلاس ها همچنان برقرار است و علاقه مندان می توانند همچون گذشته از حضور اساتید بهره ببرند.  

در این مراسم حافظان مسجد موسی بن جعفر(ع) هدایای خود را از دستان رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران و مدیر ناحیه شهید مطهری و امام جماعت این مسجد دریافت کردند.

 

(چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵) ۱۷:۱۲
https://news.masjed.ir/u/w58
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید